شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این که نیاز است دولت از افزایش قیمت ها جلوگیری کند، اظهار داشت: طرح جامع، همراه با ماموریت متناسب با اقتضائات مناطق آزاد و بازشناسی نیازهای دولت در این مناطق ضروری بوده و توجه به نیازهای فرهنگی در این طرح ها بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان، به نمایندگی از ائمه جمعه شرکت‌کننده در بیست و ششمین اجلاس سراسری نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر کشور که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، از حضور رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی مشهدالشهدای کرمان و روحیه انقلابی، ولایی، مردمی و به دور از تشریفات،صمیمی، پرکار و پر تلاش ایشان تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: حرکت های پسندیده دولت مردمی و انقلابی، ارتباط منطقی با همسایگان و حضور مقتدرانه در عرصه جهانی، کاهش نرخ بیکاری و جبران بخشی از کسری بودجه و برداشتن گام های بلند در تکمیل طرح‌های ناقض تحریم، دور زدن تحریم ها، فروش نفت و گره نزدن اقتصاد کشور به سرنوشت برجام، قابل تحسین هستند.

امام جمعه کرمان رویکردهای دو مدیریتی و عدم توجه به زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی، توجه کم به معضلات اجتماعی و اقتضائات تولد شهرهای جدید را قابل بررسی دانست و افزود: ظرفیت های کشور به خصوص در استان ها برای فعلیت یافتن، با موانع حاکمیتی مواجه بوده و استانداران اختیارات لازم را برای رویارویی با مسائل ندارند.

وی با بیان این که گاهی اوقات صدور محصولات کشاوری و محصولات صنعتی کشاورزان با مشکل جدی روبرو است و صدور مجوزها بعضا موجب ایجاد رانت می شود، خاطرنشان کرد: با تصدی استانداران موافق نیستیم، اما با تنظیم گری و تسهیل گری استانداران موافق بوده و این مهم را توفیق می دانم، استانداران در عزل و نصب ها بعضا با وزرا هماهنگی لازم را نداشته و دخالت بی رویه نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها کار دولت را مختل می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این که نیاز است دولت از افزایش قیمت ها جلوگیری کند، اظهار داشت: طرح جامع، همراه با ماموریت متناسب با اقتضائات مناطق آزاد و بازشناسی نیازهای دولت در این مناطق ضروری بوده و توجه به نیازهای فرهنگی در این طرح ها بسیار مهم است.

برچسب‌ها