یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماینده ولی فقیه درکاشان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان از ائمه جمعه درخواست کرد که در بحث عفاف و حجاب از وزیر کشور مطالبه کنند تا زیرمجموعه در این راستا به خط کند

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، نماینده ولی فقیه در کاشان در نوبت عصر بیست و ششمین گردهمایی سراسری نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر کشور ضمن اشاره به روایتی از امام هادی علیه السلام با بیان این که علی رغم تمام تلاش های دولت و مجلس مردم آنچه را که در صحنه میدان می بینند همچنان گرانی است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) مجلس را مرکز قانون ها و قدرت ها دانسته است، چرا کشوری که در ابعاد مختلف علمی خط شکنی می‌کند در بستر تولید خودرو با مشکلاتی روبروست؟

وی مشکل جمعیت و جوانی جمعیت را بسیار مهم دانست و با بیان این که اگر این مشکل طی ۵ سال حل نشود، کشور ایران با مشکل جوانی جمعیت روبرو خواهد شد، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی می تواند با مطالبه گری از وزیر بهداشت در رابطه با گستره سقط جنین در کشور مطالبه گری کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: چرا بعد از ۴۵ سال هنوز باید خوراک دام ما از خارج وارد شده، تحت تأثیر قیمت ارز بوده و موجب گرانی فرآورده های گوشتی در کشور شود.

وی در پایان از ائمه جمعه درخواست کرد که در بحث عفاف و حجاب از وزیر کشور مطالبه کنند تا زیرمجموعه در این راستا به خط کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha