دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به اهمیت بحث اشتغال، گفت: نیازمند توجه به اشتغال پایدار برای پاسخ گویی درست به نیازهای معیشتی هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان ایلام در بیست و ششمین گردهمایی نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور با بیان این که بیشتر سهم اشتغال ایجاد شده از طریق وام های ۵۰ تا ۱۵۰ میلیونی، شغل های فصلی و مقطعی است، اظهار داشت: نیازمند توجه به اشتغال پایدار برای پاسخ گویی درست به نیازهای معیشتی هستیم.

وی با تاکید بر اهمیت سخن صادقانه با مردم، کاهش بیکاری و افزایش اشتغال پایدار برای جوانان و افراد تحصیل کرده را از نیازهای فوری جامعه دانست و گفت: ایجاد اشتغال پایدار با رشد تولید تحقق پذیر است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: برای رونق اشتغال خانگی باید آموزش مهارت ها و تأمین تسهیلات و فرهنگ سازی را به عنوان راهکار اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی جوانان و نوجوانان مورد توجه قرار داد.

وی تقویت ارتباط با کشورهای همسایه، آینده‌نگری در اقتصاد و کاهش ریسک عرضه محصولات به بازار و کاهش نفوذ دلالان را مهم برشمرد و تصریح کرد: استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشور در گردشگری سلامت، مذهبی و تاریخی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کرمی تبار در پایان بیان داشت: حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان و ارائه تسهیلات مالی با هدف رشد و توسعه کسب و کار برای سرمایه‌گذاری در صنایع راهبری از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha