یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/  مسئول مجمع عالی جهادگران کشور گفت: کار جهادی یعنی دشمن شناسی به زمان و مکان به معنای داشتن هدف است و زمانی که گروه جهادی کار جهادی آغاز میکند باید هدفمند باشد تا بتواند مشکلات مردم را احصا و حل نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان؛ حجت‌ الاسلام و المسلمین درستکار مسئول مجمع عالی جهادگران کشور امروز در چهارمین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان زنجان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، کار جهادی یعنی دشمن شناسی به زمان و مکان به معنای داشتن هدف است و زمانی که گروه جهادی کار جهادی آغاز میکند باید هدفمند باشد تا بتواند مشکلات مردم را احصا و حل نماید.

حجت‌ الاسلام و المسلمین درستکار افزود: اگر در کار جهادی مشارکت و هدف وجود نداشته باشد کار جهادی صورت نخواهد گرفت.

وی تصریح کرد: زمانی که رهبر انقلاب در سال ۷۰ دستور تشکیل بسیج سازندگی را دادند با ۴۹ گروه جهادی آغاز به کار کرد.

مسئول مجمع عالی جهادگران کشور با بیان اینکه امروز ۱۰۲ هزار گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت نام کرده اند، گفت: در حال جنگ تمام عیار ترکیبی شناختی با دشمن هستیم و می‌توان گفت مواضع و اهداف دشمن در این نوع جنگ شناختی مشخص است.

وی با بیان اینکه امروز گروه‌های جهادی بسیار رشد کرده اند که می‌توانند در تمامی عرصه‌ها خدمت رسانی کنند، گفت: امروز چراغ راه ملت ایران منویات مقام معظم رهبری و ولایت مداری است.

حجت‌ الاسلام و المسلمین درستکار با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج سازندگی، آن را نشان دهنده هیمنه مردمی دانست و عنوان کرد:امروز کار مجمع عالی جهادگران تامین بیل و کلنگ و تجهیزات نیست بلکه کار ما اندیشه محور و فکری است و وظیفه امروز ما مطالبه گری می‌باشد.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی می‌توانند بن بست‌ها را شکسته و موجب پیشرفت روز افزون کشور شوند.

مسئول مجمع عالی جهادگران کشور با اشاره به اینکه توجه به مسائل فرهنگی بسیار حائز اهمیت است، اذعان داشت:مسئولین بسیج سازندگی موظف هستند با صیانت و هدایت گروه‌های جهادی را همراهی کنند.

وی افزود: سومین دوره جهادگران در حال پایان است و به جد می‌توان گفت این دوره طلایی و جهادگران اقدامات مناسبی داشتند.

حجت‌ الاسلام و المسلمین درستکار با اشاره به اینکه جهادگران پیمانکار نیستند، گفت: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی هستند که می‌خواهند گروه‌های جهادی را مصادره کنند و گمان می‌کنند گروه‌های جهادی پیمانکاران ارزان قیمت هستند.

وی تاکید کرد: گروه‌های جهادی افرادی خودجوش هستند که برای رضای خدا و خالصانه خدمت رسانی می‌کنند.

مسئول مجمع عالی جهادگران کشور با بیان اینکه گروه‌های جهادی سیاسی نیستند، خاطر نشان کرد: حضور در انتخابات ضروری است و گروه‌های جهادی نمی‌توانند هیچ کاندیدا را تبلیغ کنند و نباید در زمینه تبلیغات ورود کنند.

وی اذعان کرد: مجمع جهادگران که وظیفه اصلی آن سیاست‌گذاری و مطالبه‌گری است، به سمت تخصصی شدن در عرصه‌های مختلف حرکت می‌کنند.

حجت‌ الاسلام و المسلمین درستکار با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی باید منطقه‌محور و مسئله‌محور حرکت و گره‌ها را باز کنند، متذکر شد: با برنامه دقیق و تعمیق بخشی در خصوص کیفیت گروه‌های جهادی، خاصه قرارگاه ها، کار را به جلو می‌بریم.

وی با بیان اینکه مجمع جهادگران بال و بازوی بسیج سازندگی است، گفت: شما مطالبه گر باشید و بسیج سازندگی موظف است نیازها و مشکلات را بررسی کند.

مسئول مجمع عالی جهادگران کشور خاطرنشان کرد: امروز یکی از واقعیت‌های جامعه ما گروه‌های جهادی هستند که در حال خدمت‌رسانی به محرومان در سخت‌ترین نقاط کشور هستند و نیاز است تا فعالیت ایشان به خوبی برای مردم رسانه‌ای و تبیین شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha