دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آتانی

حوزه/ فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: علما و طلاب قزوینی از مبارزان بنام و یاوران همراه امام راحل و انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین که در سالن اجتماعات حضرت فاطمه زهرا (س) سپاه استان قزوین برگزار شد با اشاره به نقش روحانیت در شکل گیری و اعتلای انقلاب اسلامی، بیان کرد: از خصوصیات قزوین در دوران مقدس موارد زیادی وجود دارد که می توان به نقش علمای قزوینی در دوران دفاع مقدس و دوران مبارزات اشاره کرد.

وی گفت: علما و طلاب قزوینی از مبارزان بنام و یاوران همراه امام راحل بودند. قزوین علمای بزرگی دارد که مصداق این جمله، بیانات رهبر معظم انقلاب است که در سفر پربرکت خود به استان قزوین فرمودند که؛ اگر از روی کاغذ اسامی علمای قزوینی را بخوانیم چندین ساعت زمان لازم است.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: بیش از ۱۱۰ شهید طلبه دوران دفاع مقدس همچون سید ابوترابی، سید باقر علمی تعدادی از بزرگان علمای قزوین، گواه این مطلب است و لذا یاد و نام همه شهدایمان را گرامی می داریم.

در حاشیه این مراسم آئین تکریم و معارفه مسئول جدید سازمان بسیج طلاب و مسئول امور روحانیون سپاه استان برگزار شد که طی حکمی، حجت الاسلام حسین عدالتی به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج طلاب سپاه استان قزوین و حجت الاسلام پنجی به عنوان مسئول امور روحانیون سپاه استان قزوین معرفی شدند و از خدمات حجت الاسلام مصطفایی مسئول پیشین سازمان بسیج طلاب سپاه استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha