دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
الیگودرز

حوزه/امام جمعه الیگودرز گفت:دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید برای ساختن ایرانی آباد تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک،امام جمعه الیگودرز عصر دوشنبه در نشست گفتمان دانش آموزی با موضوع معرفت و بصیرت در هنرستان پسرانه شهید نواب صفوی شهرستان با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید برای ساختن ایرانی آباد تلاش کنند،افزود:دانش آموزان باید با ایمان و تلاش در راستای پیشرفت روزافزون ایران اسلامی گام بردارند.

وی تعامل، همکاری، روحیه اجتماعی و احساس مسئولیت در قبال مسائل مختلف جامعه را لازمه پیشرفت کشور و شکوفایی استعدادهای ارزشمند نسل نوجوان وجوان جامعه دانست.

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام اهداف خود را بر روی نسل جوان برنامه ریزی کرده اند،خاطر نشان کرد:دشمن می خواهد با تضعیف روحیه دینی و انقلابی نسل نوجوان و جوان را از مبانی اسلام و خارج کند،که دانش آموزان باید برای مقابله با توطئه های دشمنان هوشیار و بصیر باشند.

در این نشست صمیمی ضمن طرح مباحث معرفتی بصیرتی و پاسخ به سوالات و شبهات دانش آموزان، نماز جماعت ظهر و عصر با حضور دانش آموزان و مربیان به امامت حجت الاسلام مهدی سرلک، امام جمعه الیگودرز اقامه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha