یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت:مهار تورم و گرانی ها راهکاری موثر برای دلگرمی مردم به نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بروجرد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مغتنم برای بیان و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه است،افزود:در این ایام باید دستاوردها و برکات نظام در حوزه های گوناگون برای آحاد جامعه بازگو و تشریح شود.

وی با بیان اینکه برکات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در حوزه های دینی،فرهنگی،اجتماعی،آموزشی،درمانی،هوا و فضا،نظامی و ...برای آحاد جامعه تبلیغ و تشریح شود،خاطر نشان کرد:باید دستاوردها و برکات نظام در ۴۵ سال عمر بابرکت انقلاب در جامعه اطلاع رسانی شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره با انتخابات پیش رو بیان داشت:حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب تقویت پایه های نظام و همچنین یاس و ناامیدی اهداف و برنامه های دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تمام اهداف خود را برای کمرنگ نمودن روحیه معنوی و انقلابی مردم به کار گرفته اند،گفت:مسئولان و مدیران باید با تلاش های صادقانه و شبانه روزی در حل مشکلات مردم در صحنه باشند.

وی در پایان مهار تورم و کنترل گرانی ها را از راهکارهای موثر برای دلگرمی و امیدواری مردم به نظام و انقلاب دانست و خاطر نشان کرد:مسئولان و مدیران باید در حل مشکلات معیشتی مردم اقدامات و خدمات چشمگیری داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha