شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شرایط اکران مردمی «پالایشگاه» و «سرهنگ ثریا»

حوزه/ مساجد، حسینیه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و اداراتی که می‌خواهند فیلم «سرهنگ ثریا» یا «پالایشگاه» را در ماه بهمن اکران کنند، می‌توانند بسته ویژه ۳۰+۳۰% را انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مصطفی علی‌نژاد، مسئول اکران مردمی جشنواره عمار در توضیح بسته ویژه اکران مردمی عمار برای دو فیلم «پالایشگاه» و «سرهنگ ثریا» گفت: افراد، مساجد، حسینیه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و اداراتی که می‌خواهند فیلم «سرهنگ ثریا» یا «پالایشگاه» را در ماه بهمن اکران کنند، می‌توانند بسته ویژه ۳۰+۳۰% را انتخاب کنند.

وی افزود: در بسته ویژه ۳۰+۳۰% اگر هر دو فیلم «پالایشگاه» و «سرهنگ ثریا» برای نمایش در بهمن ماه انتخاب شوند، روی هر دو فیلم ۳۰ درصد تخفیف خواهند داشت.

۲۳۷ سانس اکران مردمی برای «سرهنگ ثریا»

مسئول اکران مردمی عمار بیان کرد: فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» که براساس واقعیت ساخته شده، روایت مادری است که پادگان منافقین در اشرف را از هم می‌پاشد تا پسرش را که دچار استحاله فکری شده، از آن جا نجات دهد. این فیلم، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و لیلی عاج آن را کارگردانی کرده است. «سرهنگ ثریا» تاکنون ۲۳۷ سانس اکران مردمی و ۲۰۴۳۲ مخاطب داشته است.

«پالایشگاه» از ۲۹ آذر وارد چرخه اکران مردمی شد

علی‌نژاد اضافه کرد: «پالایشگاه» که از ۲۹ آذر وارد چرخه اکران مردمی شده، داستان مهندسان و کارمندان پالایشگاه نفت آبادان در روزهای ابتدایی جنگ است که خود را به خطر می‌اندازند تا کشور را از بحران انرژی نجات دهند. این فیلم را مهرداد خوشبخت ساخته و تهیه‌کننده حقوقی آن، بنیاد سینمایی فارابی است.

بر اساس اعلام علی‌نژاد، عموم مردم جهت استفاده از این بسته ویژه می‌توانند به نشانی اینترنتی Ekranmardomi.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha