شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / گزارشی از سفر سردبیر خبرگزاری حوزه علمیه به همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین بطحائیان با تاکید بر این که عملکردهای حوزه علمیه باید به جامعه اطلاع رسانی شود گفت: نباید اخباری که از مراجع و بزرگان ما منتشر می شود، صرفا اخبار رسمی باشد، باید مردم از ابعاد زندگی ایشان در قالب های رسانه ای امروزی آشنا شوند و رسانه حوزه می تواند این خلأ را پر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین بطحائیان در دیدار سردبیر خبرگزاری حوزه با تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات خبرگزاری حوزه در انتشار و پوشش خبری رویدادها و فعالیت‌های انجام شده در حوزه علمیه استان، اظهار داشت: توجه به کمیت و کیفیت اخبار از موضوعاتی است که باید مد نظر مجموعه خبرگزاری حوزه علمیه قرار گیرد.

وی افزود: با رصد اخبار منتشر شده توسط خبرگزاری حوزه علمیه، می‌توان میزان موفقیت هر یک از معاونت‌ها و مدارس در عرصه فعالیت‌ها و اهدافشان را مورد بررسی قرار دهیم و نکات مثبت و منفی را به خوبی دریافت کنیم.

قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان، با اشاره به لزوم هم‌افزایی و همکاری بیشتر خبرگزاری حوزه علمیه با حوزه علمیه استان همدان، گفت: قطعا تقویت این همکاری دارای اثرات مثبتی خواهد بود و ما از این کار استقبال می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بطحائیان با تاکید بر این که عملکردهای حوزه علمیه باید به جامعه اطلاع رسانی شود گفت: نباید اخباری که از مراجع و بزرگان ما منتشر می شود، صرفا اخبار رسمی باشد، باید مردم از ابعاد زندگی ایشان در قالب های رسانه ای امروزی آشنا شوند و رسانه حوزه می تواند این خلأ را پر کند.

مردم را با ابعاد زندگی بزرگان آشنا کنید/ عملکردهای حوزه به جامعه انعکاس داده شود

مرتضی سعیدی سردبیر خبرگزاری حوزه علمیه نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این خبرگزاری و پوشش اخبار استان همدان، اظهار داشت: در یک سال گذشته شاهد رشد انتشار اخبار در صفحه استانی خبرگزاری حوزه علمیه در همدان بودیم که این رشد نیز مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفته است.

وی با تأکید بر لزوم افتتاح دفتر استانی خبرگزاری حوزه علمیه در استان همدان، یادآور شد: در کنار افتتاح این دفتر می‌توان با برگزاری جلسات آموزش خبرنگاری برای طلاب، در عرصه انتشار بهتر و با کیفیت‌تر فعالیت‌های طلاب استان همدان اقدام شود.

سردبیر خبرگزاری حوزه علمیه، تصریح کرد: استان همدان دارای تاریخ بسیار پررنگی بوده و در آن شاهد علمای بزرگی بوده‌ایم که امروز نیز طلاب در ادامه همان مسیر در حال فعالیت و تبلیغ هستند و لذا باید این فعالیت‌ها و خدمات را به خوبی برای جامعه تبیین کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ؟ IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    1 0
    بی عبا مصاحبه کردن! رسم جدیدیه؟
  • محمد IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    0 0
    مصاحبه نیست داداش جلسه صمیمی بوده