دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بزرگیان

حوزه/ رئیس دفتر سیاسی اجتماعی حوزه علمیه خوزستان از راه اندازی قرارگاه های تواصی در تمامی مدارس علمیه استان خوزستان خبر داد. 

حجت الاسلام بزرگیان رئیس دفتر سیاسی اجتماعی حوزه علمیه خوزستان در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز بیان داشت: مدیریت حوزه علمیه خوزستان در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات، طی مشورت با تعدادی از بزرگان حوزه علمیه خوزستان اقدام به راه اندازی قرارگاه تواصی جهت برنامه ریزی برای دعوت آحاد مردم برای حضور حداکثری، فعالانه و هوشمندانه در انتخابات ذیل ائمه جمعه شهرستانهای استان نموده است.

حجت الاسلام بزرگیان افزود: الحمدلله در حال حاضر قرارگاه های تواصی در تمام مدارس علمیه استان خوزستان راه اندازی شده و مشغول فعالیت هستند.

رئیس دفتر سیاسی اجتماعی حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: در این برهه که امام و ولی جامعه درخواست حضور حداکثری از مردم را دارد حوزه علمیه خوزستان این را وظیفه و رسالت خود می داند که در این زمینه حضور فعالانه و موثر داشته باشد همانطور که در عرصه های دیگری همچون سیل، کرونا، کار تبلیغی درمساجد، روستاها، مدارس و غیره حضور فعالانه و موثر داشته است.

لازم به ذکر است: در راستای بازدید، تقویت و نظارت بر عملکرد قرارگاه های تواصی مدارس علمیه حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیرحوزه علمیه خوزستان به همراه حجت الاسلام بزرگیان رئیس دفتر سیاسی اجتماعی و حجت الاسلام نبیان معاون منابع انسانی حوزه علمیه خوزستان به شهرستان های استان خوزستان سفرکرده و طی جلسات جداگانه با امام جمعه و اعضای این قرارگاه به تبیین هدف از راه اندازی قرارگاه، ضرورت حضور حداکثری در انتخابات، نحوه تشکیل و اداره قرارگاه و ضرورت دعوت از تمامی حوزویان و افراد با نفوذ و تاثیرگذار هر منطقه برای عضویت و همکاری با قرارگاه می پردازند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha