دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/امام جمعه شهرستان بانه گفت: یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات آزاد با حضور همه اقشار و احزاب و گروه‌ها می‌باشد

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان در سخنانی با اشاره به انتخابات و اهمیت آن در مشروعیت هر حکومتی اظهار داشت: اسفند ماه سال جاری رویداد مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: این دو انتخابات از بسیاری جهات مهم و تاثیرگذار می‌باشند از همین رو از یک سو دشمن برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای کاستن سهم و مشارکت مردم در این همه پرسی انجام می دهد و از سوی دیگر مردم باید در برابر این همه توطئه افکنی که به منظور برای ایجاد یاس در انتخابات است، هوشیارانه عمل کنند.

ماموستا خدایی با اشاره به اینکه انتخابات نمود بارز مردم سالاری دینی و مردمی بودن این نظام می‌باشد، تصریح کرد: یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات آزاد با حضور همه اقشار و احزاب و گروه‌ها می‌باشد در حالی که بسیاری از کشورهای منطقه و حتی جهان که ادعای حقوق بشر و دموکراسی دارند به این اصل، یعنی انتخابات پایبند نیستند.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: از همان روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی همه پرسی در ایران اسلامی انجام گرفت که این خود نشان داد که این نظام دارای ارکان مهمی است که یکی از این ارکان‌ها هم پرسی مردم و دیگر ارکان‌های آن قانون شرع و می‌باشد.

ماموستا خدایی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم با حضور پرشور و حماسی خود در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان دشمن و یاوه‌گویان و معاندان این نظام و ملت بزنند و انتخاباتی تاریخی برگزار نمایند تا نمایندگانی از جنس مردم و متعهد و کارآمد راهی مجلس شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha