دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین فاضل نخبگان حوزه را سرمایه حوزه‌های علمیه دانست و با تأکید بر لزوم حفظ این سرمایه‌ها، گفت: حفظ این موقعیت در مراکز آموزشی حوزوی و جامعه الزهرا(س) ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل شب گذشته در جمع ۱۳۰ نفر از بانوان نخبه حوزوی کشور در رواق حضرت زهرا(س) حرم رضوی، با اشاره به آیاتی از قران کریم پیرامون افراد با استعداد و عالم، اظهار داشت: علیرغم اینکه نخبه هستید و دارای عناوینی خوبی در حوزه علمیه هستید، اما نباید نسبت به بعضی از مسائل ریز غافل شوید.

وی افزود: اگر کسی استعداد برتر دارد و جز نخبگان است، باید تعهد و سرسپردگی نیز داشته باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهرانبا تأکید بر اینکه طلاب باید حامل علوم ائمه(ع) باشند، خاطرنشان کرد: زیارت جامعه کبیره را بخوانید، زیرا از جمله جاهایی که می‌توان این زیارت را خواند حرم مطهر رضوی است و در آن نیز تدبر کنید.

وی نخبگان حوزه را سرمایه حوزه‌های علمیه دانست و با تأکید بر لزوم حفظ این سرمایه‌ها، تصریح کرد: حفظ این موقعیت در مراکز آموزشی حوزوی و جامعه الزهرا(س) ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین فاضل تصریح کرد: نخبگان حوزه علمیه تنها تعلق به این مرکز ندارند بلکه باید در نهادهای آموزشی و پژوهشی از این ظرفیت و دانش آنها استفاده کرد.

وی گفت: در سطح ۲ حوزه‌های علمیه خواهران استعدادهای برتری داریم که در مراکز آموزشی وابسته به حوزه علمیه خواهران برای آنها باید امکان فعالیت فراهم کرد، همچنین برای حفظ این سرمایه نخبگی در سطوح حوزه‌های علمیه خواهران تصمیماتی نیز در آینده گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی عماد رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه نیز با اشاره به اهمیت زیارت ائمه(ع)، اظهار کرد: در زیارت امام معصوم(ع) و در محضر امام، با خداوند صحبت می‌کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران خطاب به بانوان حوزوی که به عنوان سربازان امام زمان (عج) وارد این عرصه شده‌اند، گفت: در روزهایی که زائر حضرت رضا(ع) هستید از این حریم معنویت بهره مند شوید و نسبت به انگیزه و اخلاص در این مسیر توجه جدی داشته باشید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha