یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بخش دوم کتاب منظومه فکری علامه ملا عبدالله بهابادی یزدی

حوزه/ بخش دوم کتاب منظومه فکری علامه ملاعبدالله بهابادی یزدی با همکاری این کنگره و مرکز مطالعات حوزوی «الهدی» عراق منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه, دکتر حسن عبدی پور دبیر علمی کنگره بین‌المللی تجلیل از علامه ملاعبدالله بهابادی یزدی با دکتر سید صادق الهاشمی رئیس مرکز مطالعات حوزوی «الهدی» عراق، در انتشار بخش دوم کتاب منظومه فکری علامه بهابادی یزدی به صورت مشترک موافقت کردند.

این کتاب یکی از مهم‌ترین طرح‌های پژوهشی در دست اقدام کنگره بین‌المللی بزرگداشت علامه ملا عبدالله بهابادی یزدی به شمار می‌رود که توسط جمعی نخبه از پژوهشگران و اساتید حوزه و دانشگاه به رشته تحریر درآمده و شامل مقالاتی در زمینه‌های فلسفه، کلام، تفسیر، تمدن و سیاست می‌باشد و به دست گروه ترجمه در مؤسسه روابط بین الملل «الهدی» ترجمه شده است.

دبیرخانه این کنگره به دنبال مشاوره و ارتباط با مراکز علمی و آموزشی داخل و خارج از ایران و کمک گرفتن از توانمندی‌ها و تخصص‌های علمی اساتید و دانشگاهیان متخصص در علوم اسلامی و انسانی است. به همین مناسبت از تمامی مجامع علمی دانشگاهی و حوزوی دعوت شده است تا نظرات، ملاحظات و مقالات علمی خود را به کمیته علمی کنگره ارسال نمایند.

این نکته قابل توجه است که دعوتنامه رسمی برای ارسال مقالات و پایان‌نامه‌ها در سایت دبیرخانه کنگره موجود است تا پژوهشگران بتوانند مشاهده کرده و در نوشتن مقالات خود از آنها بهره گیرند.

مقالات برگزیده در مجلات علمی معتبر و نشریه‌های کنگره منتشر خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha