سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
هرمزگان

حوزه/ با همکاری معاونت پژوهش حوزه علمیه هرمزگان فراخوان آثار حوزوی طلاب برای نمایش در هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در بندرعباس اعلام شد.  

حجت الاسلام عباس خیر اندیش معاون پژوهش حوزه علمیه هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، اظهار داشت: با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در بندرعباس قرار داریم، به همین منظور غرفه‌ای به آثار طلاب و حوزویان جهت نمایش در این رویداد فرهنگی اختصاص یافته است.

وی افزود: حوزه علمیه هرمزگان در نظر دارد آثار حوزویان، طلاب، اساتید و مبلغین را در این نمایشگاه برای استفاده عموم مردم به نمایش درآورد.

معاون پژوهش حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: از همه اساتید، طلاب، روحانیون و مبلغین تقاضا داریم تا تاریخ ۲۰اسفند آثار مکتوب خود را جهت نمایش به آدرس بندرعباس، مرکز مدیریت حوزه علمیه، معاونت پژوهش ارسال نمایید.

حجت‌الاسلام خیر اندیش با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۷۶۴۸۳۶۷۹ تماس حاصل نمایند، خاطرنشان کرد: این بستر فراهم شده تا کتاب‌های تازه نشر نیز در حاشیه نمایشگاه رونمایی شود.

گفتنی است نمایشگاه کتاب هرمزگان از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ بهمن‌ماه در نمایشگاه دائمی بندرعباس در بلوار پاسداران نرسیده به میدان جهانبار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha