سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جشنواره علامه حلی هرمزگان

حوزه / معاون پژوهش حوزه علمیه هرمزگان از آغاز فراخوان ثبت نام ششمین جشنواره علامه حلی (ره) در استان هرمزگان خبر داد.

حجت‌الاسلام عباس خیر اندیش معاون پژوهش حوزه علمیه هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اظهار داشت: ثبت نام ششمین جشنواره علامه حلی(ره) در استان هرمزگان برای طلاب و اساتید در سال جاری آغاز شد.

وی افزود: در این جشنواره طلاب جوان زیر ۳۵ سال حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان هرمزگان، متولدین یک فروردین ۱۳۶۷ و مابعد آن، تا پایان روز یک‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ فرصت دارند فرایند ثبت‌نام در این جشنواره را تکمیل نمایند.

معاون پژوهش حوزه علمیه هرمزگان بیان کرد: همچنین، اساتید منوط به داشتن شرط سنی زیر ۵۰ سال، متولدین یک فروردین‌ماه ۱۳۵۲ و مابعد آن و داشتن کد استادی در حوزه‌های علمیه برادران در سال جاری یا مجوز تدریس در حوزه‌های علمیه خواهران و جامعةالزهراء(س) در سال جاری، می‌توانند در بخش اساتید این جشنواره شرکت نمایند.

حجت‌الاسلام خیر اندیش خاطرنشان کرد: آثار ارسالی می‌بایست در یکی از گروه‌های علمی ده‌گانه جشنواره شامل: «تفسیر و علوم قرآنی»، «علوم حدیث و درایه»، «کلام»، «اخلاق و تربیت»، «فقه و حقوق اسلامی»، «فلسفه و منطق»، «اصول فقه»، «تاریخ اسلام»، «ادبیات» و «علوم انسانیِ مرتبط با حوزه دین» و در قالب: «مقاله»، «کتاب»، «تحقیق پایانی سطح دو» و «پایان‌نامه سطح سه حوزه یا کارشناسی ارشد دانشگاهی طلاب» باشد.

وی با اشاره به اینکه «نقش حوزه‌های علمیه در راهبردهای فرهنگ عمومی و دین‌داری جامعه» به عنوان موضوع بخش ویژه جشنواره کشوری است، یادآور شد: افرادی که در این موضوع آثار خود را به جشنواره ارسال نمایند از ۵ امتیاز ویژه در ارزیابی آثار و در صورت برگزیده شدن، معادل ۱.۵ برابر جوایز منتخبین بخش عادی جشنواره بهره‌مند خواهند شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه هرمزگان، اظهار کرد: لینک ثبت‌نام و فایل راهنمای ثبت‌نام در سامانه جشنواره برای ثبت نام علاقمندان به شرح زیر است،

http://ssmp.ismc.ir/?token=۰BB۵۳۱FB-۹۱A۸-۴FAF-B۲۹۹-۳۷۶۳۶B۰۴BDB۳، همچنین علاقمندان می‌توانند برای دریافت فایل راهنمای ثبت‌نام در سامانه جشنواره به ایدی نیز @jhelli_ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha