شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1136847
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
ادای احترام طلاب نهاوندی به شهدای انقلاب

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند گفت: کادر و طلاب مدرسه علمیه نهاوند با حضور در گلزار شهدا این شهرستان ضمن ادای احترام به ساحت شهدای دوران نهضت انقلاب اسلامی، با آرمان‌های امام(ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.

حجت الاسلام عباس مولوی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره لزوم آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا، اظهار داشت: امروز لازم است تا آرمان‌هایی که شهدا در مسیر تحقق آن به شهادت رسیدند را برای جامعه به‌خصوص جوانان به درستی تبیین کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند در ایام دهه مبارک فجر، یادآور شد: امروز کادر و طلاب مدرسه علمیه نهاوند با حضور در گلزار شهدا ضمن ادای احترام به ساحت شهدای دوران نهضت انقلاب اسلامی، با آرمان‌های امام(ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند، خاطرنشان کرد: شهیدان اسدالله ظفری و شکر علی سوری از جمله شهدای مبارزات منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی هستند که در سال ۱۳۵۷ در نهاوند به شهادت رسیدند و مزار آنها در کنار مقبره عالم ربانی مرحوم حاج میرزا آقا حجت نهاوندی قرار دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha