یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حوزه/ حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه حقیقت پاسداری، یک حقیقت بزرگ و ممتاز است، گفت: جانبازان ما سندهای متقن و روشن برای حقانیت انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه، اظهار داشت: روزهای پر درس و عبرت آموز منتهی به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را سپری می‌کنیم و جوانان امروز باید این مسیر را بدانند و بعد از آن تحلیل خود را منطبق با حقیقت شکل دهند.

وی افزود: نگاه به انقلاب سال ۵٧، نباید به عنوان یک رخداد معمولی سیاسی باشد، بلکه باید توجه را معطوف این نکته کرد که انقلاب اسلامی توانست غبار جهل، تحقیر شدن، پوچی، بی هدفی و پذیرش بردگی را زایل کند و دنیای شیرین آزادگی از چنگال استعمار به همه نشان دهد.

امام جمعه خمیر با بیان اینکه آنچه مردم ما را بر عزم خود پایدار نموده، باور عمیق به نقش مدیریت آنان در عزتمندی کشور است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر آمده از خواست درونی و درک بلند مردم ایران است و حقیقت پاسداری، یک حقیقت بزرگ و ممتاز است.

حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: مهم‌ترین رسالت پاسداران ما صیانت از ارزش‌های دینی است، لذا در همه سال‌های از عمر انقلاب، اهداف کشور با مانع مواجه شده و میدان برای جبران با حضور بسیجیان پاسدار ترمیم شده و جانبازان ما نیز سندهای متقن و روشن برای حقانیت انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha