سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام سعید اسماعیل‌زاده

حوزه/ سرپرست اداره کل خانواده مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن‌ماه مردم و مستضعفان جهان را امیدوار و خوشحال و دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید و ناراحت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سعید اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تبریک چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب‌اسلامی اظهار کرد: هر فردی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک هویت و یک شناسنامه‌ای دارد.

وی افزود: خود نظام جمهوری اسلامی نیز برای آنکه در جهان شناخته بشود نیاز به هویت و شناسنامه دارد که آن شناسنامه روز ۲۲بهمن‌ماه است.

سرپرست اداره کل خانواده مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن‌ماه مردم و مستضعفان جهان را امیدوار و خوشحال و دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید و ناراحت می‌کند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده ادامه داد: هرساله دشمن می‌خواهد ملت را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب جدا و بین آنان فاصله بیندازد. ملت قهرمان ایران با حضور پُرشکوه خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن، دشمن را ناکام می‌کنند.

وی ۲۲بهمن را عید انقلاب دانست و بیان کرد: انقلاب ما بزرگ‌ترین انقلاب تاریخی جهان بود. همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند ۲۲بهمن متعلق به ملت ایران و متعلق به امام بزرگوار و متعلق به شهدا است، ۲۲بهمن متعلق به آن روح و معنای حقیقی ‌انقلاب اسلامی است، دشمن میخواهد این ثروت عظیم و ذخیره‌ی عظیم ملی را متزلزل و ضعیف کند. راهپیمایی در این روز، کشور و ملت را قطعا بیمه می‌کند.

وی در پایان گفت: برای حماسه‌آفرینی دیگری، همه با هم در میدان حاضر خواهیم شد تا دل مرد میدان شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را آرام و روحش را شاد گردانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha