شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه/ مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهرستان ملکان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: هدف دشمن تضعیف نظام دینی، تضعیف اقتدار نظام اسلامی ایران بوده و هدف دیگر این است که می خواهند نشان بدهند که نظام جمهوری اسلامی ایران کارایی خودش را از دست داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر شنبه در مسجد امام علی (ع) ملکان به مناسبت دهه فجر گفت: البته در سال گذشته هم‌ عده ای با شعار زن زندگی آزادی بلوایی را به پا کردند و باز با شکست مواجه شدند و الان هم هدفشان انتخابات است که می خواهند این طور وانمود کنند که مشارکت و حضور مردم در انتخابات کم رنگ خواهد بود اما مردم هوشیار و زمان شناس هستند.

وی افزود: در حالی که هر موقع دشمنان خواسته اند در کشور دخالت کنند و مردم را نسبت به انقلاب بدببین کنند مردم خودشان وارد صحنه شده و دشمن را ناامید کرده اند که ان شاءالله مردم ملکان، لیلان و آذربایجان شرقی هم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، فردا خودشان را نشان خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: هدف دشمن تضعیف نظام دینی، تضعیف اقتدار نظام اسلامی ایران بوده و هدف دیگر این است که می خواهند نشان بدهند که نظام جمهوری اسلامی ایران کارایی خودش را از دست داده است که ان شاءالله هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مردم با مشارکت حداکثری خودشان را نشان خواهند داد و بر این اساس در یازده اسفند آمار شرکت کنندگان دشمن شکن خواهد بود و باشکوه در انتخابات شرکت می کنند.

وی گفت: هدف از آغاز جنگ و جنگ تحمیلی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجزیه کشور و تسلط بر نفت منطقه بوده است طوری که هشت سال این جنگ به طول انجامید ولی در سایه تلاش های رزمندگان، سپاهیان و ارتشیان قهرمان و بسیجیان نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

امام جمعه تبریز یادآور شد: جالب اینکه دشمنان نه تنها به اهداف خود نتوانستند برسند بلکه حتی یک وجب از خاک پاک ایران عزیز را نیز نتوانستند تصرف کنند و ما پیروز این جنگ شدیم چون مردم در صحنه بودند.

وی اضافه کرد: اواخر جنگ بود که دشمنان به این نتیجه رسیدند اگر امام از دنیا بروند و رحلت کنند این نظام هم از بین خواهد رفت ولی در سایه هوشمندی مجلس خبرگان رهبری و انتخاب شایسته مقام معظم رهبری، انقلاب با همان صلابت و شکوه دوران امام، نظام اسلامی ایران رهبری و سایر کشورها هم هدایت می شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امام اول انقلاب فرمودند که انقلاب اسلامی باید صادر شود و امروز کشورهای اسلامی در سایه مردم مظلوم فلسطین، یمن و کشورهای دیگر نیز در سایه مقاومت این حرکت را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: چند ماهی است که مردم مظلوم فلسطین و غزه به رغم حملات وحشیانه در مقابل اسرائیل مقاومت کرده و روحیه سازش در آنها وجود ندارد البته در جنگ ۳۳ روزه لبنان، حزب الله لبنان نیز توانست با چهار هزار نفر در مقابل اسرائیل ایستادگی کرده و به پیروزی برسد و الان نیز ان شاءالله پیروزی از آن مردم غزه خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha