شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حماسه حضور مردم اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه / بسیج‌ اساتید حوزه‌ علمیه‌ استان‌ همدان در بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن، ضمن تبریک این روز، بر لزوم حضور پرشور مردم در این روز ملی و نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمنان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، بسیج‌ اساتید حوزه‌ علمیه‌ استان‌ همدان در بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن، ضمن تبریک این روز، بر لزوم حضور پرشور مردم در این روز ملی و نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمنان تأکید کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه بیست و دوم بهمن ماه و دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه‌ای روشن بر تارک ایران است که با عنایات حضرت حق به وقوع پیوست.

«یوم‌الله ۲۲ بهمن، روز شکست "منطق قدرت" استکبار جهانی در برابر "قدرت منطق" ایران اسلامی است و حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نمایش اتحاد و اقتدار ملی و انسجام اسلامی و حفظ و تقویت وحدت میان مردم و مسئولان نظام و متضمن امنیت نظام و کشور در برابر گزند حوادث روزگار خواهد بود.

ملت همیشه در صحنه، بیدار و آگاه ایران اسلامی با حضور در آوردگاه عظیم اراده‌های برخاسته از بطن جامعه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ضمن حمایت از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد کوبید و نقشه‌های شوم و فتنه‌های پیچیده استکبار جهانی را نقش بر آب خواهد کرد.

بسیج اساتید حوزه علمیه همدان در چهل و پنجمین فجر انقلاب، از ملت بزرگ، آگاه و فهیم ایران اسلامی دعوت می‌کند تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و پرشور و دشمن‌شکن خود در صحنه نمایش حماسه حضور و وحدت ملی در آوردگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری «مد ظله العالی»، ادامه دهنده حقیقی راه شهدا و امام شهدا باشند.

بسیج‌ اساتید حوزه‌ علمیه‌ استان‌ همدان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha