یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ حضور آیت الله موسوی جزایری در جمع مدیران مدارس علمیه استان خوزستان

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری گفت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی مرهون خون هزاران شهید این سرزمین است، جوانانی که جان خود را در راه استقامت بر وحدت کلمه بر طبق اخلاص نهادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله موسوی‌جزایری در مراسم جشن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب‌اسلامی که در قم برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: امروز وظیفه ما به عنوان رهروان ولایت، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره مقاومت و مجاهدت مردم بصیر ایران و شهدای انقلاب اسلامی است، لذا، همه باید حضور در راهپیمایی یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن‌ماه را وظیفه الهی و اجتماعی خود بدانیم.

رئیس شورای حوزه‌ علمیه استان خوزستان گفت: بنده این فرصت را غنیمت می‌شمارم و از شما مردم عزیز دعوت می‌کنم که نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی بیش از پیش اهمیت داده، چون که این انقلاب دستاورد تلاش همه عزیزانی بود که در آن دوران شهید داده‌اند و در راه خدا مجاهدت و جان خود را فدا کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: من از شما عزیزان می‌خواهم درباره پاسداری از دستاوردهای این انقلاب بیش از پیش کوشا باشید و به حمایت و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و این انقلاب مقدس بپردازید که بهترین مصداق و معیار دفاع از ارزش‌های این پیروزی الهی، حضور پرشکوه و زیبا و عظیم شما در روز ۲۲ بهمن است.

وی گفت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی مرهون خون هزاران شهید این سرزمین است، جوانانی که جان خود را در راه استقامت بر وحدت کلمه بر طبق اخلاص نهادند و در رکاب پیر و مراد همه ما حضرت امام‌خمینی رضوان‌الله‌علیه تقدیم نهال نو پای انقلاب کردند.

آیت‌الله موسوی‌جزایری در پایان گفت: نهالی که ما امروز متنعم از ثمرات و برکات آن هستیم مرهون ایثار و فداکاری خالصانه این بزرگمردان تاریخ است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha