سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ دیدار جمعی از علماء، سادات، شیوخ، وجهاء و نخبگان عرب با آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری در دیدار جمعی از شیوخ و بزرگان گفت: اقوام مختلف استان خوزستان همواره متحد و در کنار هم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز،آیت الله موسوی جزایری در دیدار جمعی از علماء، سادات، شیوخ، وجهاء و نخبگان عرب با اشاره به آیه ۲ سوره مائده «وَتَعاوَنوا عَلَی البِرِّ وَالتَّقویٰ»، بیان داشت: اقوام مختلف استان خوزستان باید همواره متحد و درکنار هم باشند که الحمدلله درحال حاضر نیز این گونه است.

وی افزود: شما عشایر عرب خوزستان به شجاعت، جوانمردی و ایستادگی در مقابل دشمن معروف هستید.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دعای «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»، ادامه داد: خداوند متعال درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است؛ از این رو از خداوند متعال می خواهیم که به تمامی ملت های مظلوم عالم علی الخصوص ملت مظلوم ولی در عین حال مقتدر، مقاوم و شجاع فلسطین که ایستادگی در برابر دشمن را از امام خمینی(ره)، رهبر انقلاب و شما ملت مقاوم فرا گرفته‌اند، در برابر دشمنانشان یاری رسانده و بزودی این غده ی سرطانی را که مظهر ظلم، طاغوت و فساد است نابود کند.

وی بیان داشت: دشمنان ملت ایران از جمله آمریکا، انگلیس و اسرائیل همواره به دنبال این بودند که مقاومت ملت ایران را در هم شکسته و ما را تحت ظلم خود قرار دهند ولی الحمدلله نتوانستند چرا که خداوند متعال با ماست و شما مشاهده می کنید که بعد از گذشت ۴۵ سال از انقلاب اسلامی با وجود تمام دشمنی ها، ایران اسلامی به یک قدرت جهانی تبدیل شده و آمریکا و متحدانش جرات رویارویی نظامی با ایران اسلامی را ندارند و همه ی این ها بخاطر شجاعت، ایستادگی و حضور ملت فهیم ایران در صحنه است.

آیت الله موسوی جزایری گفت: نتانیاهو ظلم را به اوج رسانده و هرروز افراد بی گناه زیادی از جمله زنان، سالمندان و کودکان را به قتل می رساند و قصد توقف این کار را نداشته و می خواهد همه ی انسانهای مظلوم غزه را به قتل برساند. عجیب این است که بعضی از دولت هایی که خود را مدافع حقوق بشر می نامند در مقابل این ظلم نه تنها سکوت کرده اند بلکه به این نسل کشی کمک می کنند.

وی تصریح کرد: ما ملت ایران از ظلم و ستم این رژیم کودک کش قلبمان به درد آمده و منتظر یک اشاره کوچک از سوی مقام معظم رهبری هستیم تا دودمان این رژیم را در هم بپیچیم، البته مقام معظم رهبری در حال حاضر رویارویی مستقیم با این رژیم منحوس را مصلحت نمی داند و ما فعلا در حال کمک و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و جبهه ی مقاومت هستیم.

در ابتدای این دیدار جمعی از شعراء و بزرگان عشایر عرب به شعرخوانی و بیان نکاتی در خصوص خدمات و اقدامات آیت الله موسوی جزایری پرداختند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha