شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خلیل حمدان جنبش امل لبنان

حوزه/ خلیل حمدان، طی سخنانی گفت: جمهوری اسلامی ایران همراه با همه آزادگان و مردم شریف جهان، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر بزرگترین طاغوت جهان را گرامی می دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، خلیل حمدان عضو هیئت رئیسه جنبش امل لبنان، طی سخنانی گفت: جمهوری اسلامی ایران همراه با همه آزادگان و مردم شریف جهان، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر بزرگترین طاغوت جهان شاه معدوم را گرامی می دارد و امروز جهان شاهد مرحله جدیدی است که پیروزی ستم دیدگان بر ستمگران و پیروزی مستضعفان بر مستکبران را تثبیت می کند.

وی افزود: تا اینکه صحبت از مرحله قبل از پیروزی انقلاب و مرحله بعد از آن شروع شد، دوران قبل از انقلاب شاهد برافراشته شدن پرچم دشمن اسرائیل بود و در زمان انقلاب پرچم رژیم صهیونیستی سرنگون و پرچم فلسطین برافراشته شد.

عضو جنبش امل تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در معرض تحریم های ناعادلانه و محاصره ای غیرانسانی و غیراخلاقی قرار گرفت، سختی های زیادی را متحمل شد و با توکل به خدا و تکیه بر خود با چالش ها روبرو شد و با وجود تحمیل تحریم ها توسط قدرت های استکبار جهانی، محاصره را شکست و تحریم ها را دور زد.

حمدان بیان داشت: استواری مقاومت در غزه، کرانه باختری، لبنان، سوریه، عراق و یمن و حمایت مستمر ایران در مجامع بین المللی، طرح دور کردن از غزه به سینا، از کرانه باختری به اردن و از الجلیل به لبنان خنثی شد. اگر ثبات مقاومت و ایستادگی ملّت های آزاده جهان نبود، نکبت دوم فلسطین رخ می داد.

وی اشاره کرد: ما می دانیم که حضور ایران در بیش از یک سطح مؤثر است، اما همیشه به دنبال مواضع عربی، اسلامی و بین المللی هستیم که با حرکت شما همسو باشد، این برای حفظ ملت فلسطین و مقاومت آنها در برابر کشتارها و جنایات صهیونیست ها است که ادامه دارد.

حمدان تصریح کرد: این ملت فلسطین که در شرایط بسیار سخت و در شرایط آب و هوایی سخت زندگی می کند، بدون التماس برای پایان دادن به استکبار وحشی صهیونیستی که مورد حمایت کشورهای مدعی تمدن و فرهیختگی است، دعوت می کند و رژیم اسرائیل بر سکوت و بی تفاوتی رژیم هایی که باید برای پیروزی فلسطین تلاش کنند، تکیه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha