یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
راهپیمایی در بوشهر

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم استان بوشهر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم استان بوشهر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

این راهپیمایی در شهر بوشهر از ساعت ۹ صبح با گلبانگ الله اکبر از میدان شهید رئیسعلی دلواری آغاز و مردم مسیر را تا ورزشگاه شهید بهشتی پیمودند.

محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر بود.

حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در حاشیه این راهپیمایی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: مراسم گرامیداشت روز ۲۲ بهمن ماه روز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۳ شهر استان برگزار شد.

بوشهری‌ها چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب را جشن گرفتند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر یادآور شد: این مراسم در خورموج از میدان شهید مهدوی تا ورزشگاه تختی، در دیر از چهار راه امام خمینی(ره) تا ساحل دریا، در جم از میدان بهارستان تا ورزشگاه شهدای جم، در دیلم از سپاه تا مصلی، در گناوه از میدان امام خمینی(ره) تا مصلی و در کنگان از خیابان هلال احمر برگزار شده است.

به گزارش حوزه، در برازجان نیز این مراسم از ساعت ۰۹:۳۰ دقیقه از اداره پست تا مصلی، در اهرم ساعت ۹:۰۰ از میدان حضرت امام خمینی (ره) تا مصلی و در عسلویه از میدان لنج تا پارک مروارید برگزار شد.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha