شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آقایی

حوزه/ حجت الاسلام آقایی گفت: شعار محوری دهه فجرامسال «جشن ملی، مشارکت پرشور و اینده روشن» اعلام شده که بخشی از این شعار امروز در جشن ملی ۲۲ بهمن محقق شد و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نشان دادند که در دفاع از اصل انقلاب اسلامی و آمان های امامین انقلاب و شهدا هرگز کوتاهی نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام ناصر آقایی صبح امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ارومیه با بیان اینکه ایام الله دهه مبارک فجر را باید گرامی داشت، اظهار داشت: شرکت گسترده در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن جزء بهترین عبادت‌های سیاسی است.

وی افزود: شعار محوری دهه فجرامسال «جشن ملی، مشارکت پرشور و اینده روشن» اعلام شده که بخشی از این شعار امروز در جشن ملی ۲۲ بهمن محقق شد و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نشان دادند که در دفاع از اصل انقلاب اسلامی و آرمان‌های امامین انقلاب و شهدا هرگز کوتاهی نخواهند کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: هدف تحقق مشارکت پرشور در شعار دهه فجر امسال نیز در ۲ میدانِ راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ماه است که با حضور مردم این شعار تحقق خواهد یافت.

وی با بیان اینکه هر قدم و رأی ما در انتخابات پیش رو همانند یک بمب اتم به دشمن ضربه می‌زند، خاطرنشان کرد: حضور پر شور در سایه وجود امنیت و تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح، امنیتی است که قدردان این زحمات هستیم و این حضور قدرت ملی و اقتدار جهانی جمهوری اسلامی را تقویت می‌کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha