یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صحرایی

حوزه/ وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه انتخابات باشکوه و سالم تکمیل کننده جشن انقلاب است، گفت: شرکت در انتخابات، نماد مردم سالاری دینی و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش امروز در جمع مردم خرم آباد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که در میدان ۲۲ بهمن خرم آباد برگزار شد، با گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یوم الله ۲۲ بهمن تجلی استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب به پیشرفت‌های چشمگیری در همه عرصه‌ها دست یافته است، افزود: یک بُعد استقلال مبارزه با استکبار است که در این زمینه توفیقات بی‌نظیری پس از انقلاب نصیب ایران شده است.

وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه امروز شاهد استقلال در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هستیم، گفت: امروز به برکت انقلاب، وابستگی ما به نفت به حدی پایین آمده که در بین کشورهای منطقه این موضوع به حداقل رسیده است.

صحرایی، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ارائه خدمات به مردم، خاطرنشان کرد: امروز پیشرفت‌های ایران اسلامی برای جهانیان در همه زمینه‌ها خیره کننده و چشمگیر است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نه مظلوم است نه ظالم، اظهار کرد: امروز ظالم جرأت نمی‌کند به خاک ما نگاه کند و مظلومان عالم نیز چشمان خود را به اراده قوی، مقاوم و مستقل ایران اسلامی دوخته‌اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز نیز مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اوج وفاداری خود را به نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: مردم بابصیرت ایران اسلامی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی می‌کنند.

صحرایی با اشاره به اینکه امروز در آستانه یک انقلاب دیگر از نوع سیاسی و اجتماعی هستیم، خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات وظیفه‌ای شرعی، قانونی و حقوقی است و همه واجدان شرایط باید در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی با بیان اینکه انتخابات باشکوه و سالم تکمیل کننده جشن انقلاب است، یادآور شد: شرکت در انتخابات، نماد مردم سالاری دینی و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha