یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه / احمدزاده گفت: امروز یکی از بی‌نظیرترین تجمعات در مرکز استان برگزار شد، انتهای جمعیت و خیل عظیم مردم در خیابان قابل مشاهده نیست و این نشان دهنده بصیرت مردم نجیب و شریف و همیشه در صحنه استان و یاسوج قهرمان در تمامی صحنه‌های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، سید علی احمدزاده استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در اجتماع باشکوه راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر یاسوج، ضمن تشکر از حضور با بصیرت مردم در این یوم الله، اظهار داشت: امروز یکی از بی‌نظیرترین تجمعات در مرکز استان برگزار شد، انتهای جمعیت و خیل عظیم مردم در خیابان قابل مشاهده نیست و این نشان دهنده بصیرت مردم نجیب و شریف و همیشه در صحنه استان و یاسوج قهرمان در تمامی صحنه‌های انقلاب است.

وی گفت: همه آمدند، زن و مرد و پیر و جوان آمدند و تمام قد و راست قامت برای دفاع از انقلاب در صحنه هستند و هر چقدر دشمن بخواهد بین ما و انقلاب فاصله بیاندازند، اما مردم همچنان پایبند انقلاب و امام هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مردم آمده‌اند که بگویند دشمن چهره واقعی خود را در فلسطین نشان می‌دهد و مردم بی دفاع غزه را به خاک و خون می‌کشد و حرف‌های دروغین آنها در مورد حقوق بشر خریداری ندارد، لذا ما با جانمان در مقابل توپ و مسلسل و تانک آنها ایستاده‌ایم و در کنار نظام هستیم و چون اراده بر این بوده دشمن همچنان شکست خورده است.

وی ابراز کرد: در سراسر ایران اسلامی اکنون همه مردم در تجمعات عظیم شرکت دارند همه شهرستان و روستاها مانند یاسوج پای انقلاب هستند یعنی ما در مقابل استکبار سر تعظیم فرود نمی‌آوریم و با جانمان در میدان هستیم و دشمن نمی‌تواند با آرمان‌های امام و رهبری مقابله کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت تجلی اراده ملت همیشه در صحنه است و برای دفاع از غزه یک قدم عقب ننشسته، در یمن، سوریه و لبنان همه در حال مقاومت هستند و در حالی که انگلیس و فرانسه و آمریکا به شدت یمن قهرمان را بمباران می‌کنند، اما بمباران تمام نشده یمنی‌ها کشتی‌های آنها را هدف قرار می‌دهند.

احمدزاده گفت: جبهه مقاومت به رهبری ایران اسلامی در صحنه است و عقب نشینی نخواهیم کرد، ما وارثان واقعی زمین و راست قدم هستیم و پیروز خواهیم بود.

وی بیان کرد: یوم‌الله دیگری مانند ۲۲ به‌ تدریج پیش رو داریم، دشمن در ۱۱ اسفند تلاش می‌کند مردم در صحنه نباشند زیرا نشان مردمی سالاری ما حضور در انتخابات است و اینجا همه زمینه‌ها برای انتخابات باشکوه و سالم در استان آماده است، نامزدهای انتخاباتی خود را به شما مردم عرضه کردند و مناظرات انتخاباتی در صدا و سیما تدارک دیده شده تا بیشتر با این افراد آشنا شویم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شرایط برای رأی دادن فراهم است تا به کسی که دوست دارید رأی دهید، معیار رأی مردم است و اهمیت رأی به این است که همه پای صندوق‌ها بیاییم، پس وعده ما ۱۱ اسفند که روزی تجلی اراده در نظام توحیدی است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha