دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جانباز

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی فرا رسیدن روز پاسدار و روز جانباز را به پاسداران و جانبازان سرافراز تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد فرارسیدن سالروز ولادت سرداران کربلا و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز را به پاسداران و جانبازان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

نسیم خوش ماه شعبان، ماه فضل و رحمت و رضوان وزیدن گرفت، و آسمان و زمین به یمن قدوم ستارگان تابناک خاندان عصمت و طهارت، حضرت امام حسین «ع» حضرت امام سجاد «ع» و حضرت عباس«ع» مزین شد.

خدای متعال را شاکریم که بر ما منت نهاد و ما را از پیروان مکتب بزرگ سالار شهیدان و جانباز فداکار کربلا و امام عارفان قرار داد.

حضرت امام حسین«ع» و فرزند برومندش و برادر با وفایش و اصحاب فداکارش در طول حیات طیبه خود، بعنوان حافظان و مروجان دین و شریعت نبوی، و آموزگاران بشریت فداکاری و حُرّیت، و گذشتن از جان را برای زنده نگهداشتن دین به ما آموختند.

تقارن روز میلاد بابرکت سالار شهیدان و روز پاسدار، و میلاد سراسر سعادت ماه بنی هاشم و روز جانباز، فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به مقام شامخ سپاهیان جان برکف و جانبازان فداکاری است که به پیروی از آن دو نور پاک در تاریخ هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کردند؛ و عزت و آرامش وطن را با تقدیم جان شیرین خود به ارمغان آوردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تاکنون بعنوان بنیانی مستحکم با تمام وجود از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی جانانه دفاع نموده، و با نهادینه کردن تفکر جهاد و شهادت در سراسر جبهه مقاومت و در بین آزادگان جهان، استکبار جهانی را با چالشی بزرگ روبرو نموده، و خود با قدرت و صلابت هر چه بیشتر در برابر دشمنان اسلام ایستاده است.

قطعا خدمات شایسته پاسداران در بحران ها، بلایای طبیعی، و در عرصه های مختلف دفاعی، امنیتی، فرهنگی، و جهادی، و عبور از سد فناوری‌های پیشرفته و حساس و تحقق توسعه اقتدار و سربلندی کشور نامی ماندگار در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی به یادگار گذاشته، و این افتخار آفرینی ها و رشادتها و جانبازی ها فقط از تربیت یافتگان مکتب عاشورا بر می آید.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد نورانی ماه شعبان، و درخواست علوّ درجات برای شهدای پاسدار و تکریم نسبت به خانواده های آنان، فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز را به ملت شریف ایران، عموم مردم متدین استان لرستان بویژه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه همیشه سرفراز حضرت اباالفضل«ع» لرستان، جانبازان و آزادگان، و خانواده های معظم شهدا و جانبازان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


«سید احمدرضا شاهرخی»

(۲۳ بهمن ۱۴۰۲ برابر با دوم شعبان المعظم ۱۴۴۵)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha