یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست بصیرتی

حوزه/ خانم ربابه هاشمی مبلغ مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان گفت: تبیین و روشنگری از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف جوان و طلبه انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم ربابه هاشمی در نشست بصیرتی «انقلاب اسلامی و جهاد تبیین» که در جمع خواهران طلبه، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان برگزار شد، بیان کرد: تبیین و روشنگری از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف جوان و طلبه انقلابی است.

وی افزود: مردمی بودن، خدمت به آحاد جامعه و تلاش برای بصیرت‌افزایی در جامعه از جمله ویژگی‌های بارز یک طلبه انقلابی محسوب می‌شود.

مبلغ حوزه با بیان این که طلاب بار سنگینی را در جامعه بر دوش دارند، تاکید کرد: باید در جهاد تبیین با صدای بلند و رسا حرف حق را بیان کرد تا به گوش همه برسد.

وی بیان مباحث روز و روشنگری‌ در مسائل جامعه، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی را از مصادیق جهاد تبیین دانست و تصریح کرد: طلاب در میان خانواده و در فعالیت‌های مختلف در میان مخاطبان خود به این وظیفه مهم و خطیر توجه داشته باشند.

خانم هاشمی خاطرنشان‌کرد: اقدام به موقع اساتید و مبلغان حوزه در بحث جهاد تبیین و آگاه‌سازی جامعه، خطرات دشمنان اسلام را از جامعه دور می‌کند و دشمن را در این زمینه ناامید خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha