شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
مسابقه قرآنی در مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) بندر ماهشهر

حوزه / همایش و مسابقه قرآنی بین طلاب و دانش آموختگان مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) شهرستان بندرماهشهر باحضور مسئولان حوزه، محققان قرآنی و جمعی از علاقه مندان به مسابقات قرآنی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، همایش و مسابقه قرآنی بین طلاب و دانش آموختگان مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) شهرستان بندرماهشهر همزمان با ایام مبارک اعیاد شعبانیه و با حضور مسئولان حوزه علمیه، اساتید، محققان قرآنی و جمعی از علاقه مندان به مسابقات قرآنی برگزار شد.

در این همایش، در رشته‌های ترتیل ۱۰ جز اول قرآن و رشته حفظ سوره مبارکه "واقعه" و سوره مبارکه "یس"، مسابقه‌ای بین شرکت کنندگان برگزار شد و از هر رشته ۳ نفر برنده اعلام شدند.

برندگان این مسابقه از سوی مسئولان مدرسه مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند و جوایز نفیسی به آنها اهدا شد.

این همایش با حضور خام جمالی و خانم پولاد از مبلغین فعال حوزه علمیه خواهران به عنوان سخنران و همراه با قرائت پیام‌هایی از مقام معظم رهبری در رابطه با قرآن و شخصیت‌های قرآنی همراه بود.

در این سخنرانی‌ها، اهمیت فرهنگ قرآنی، نقش حوزه‌های علمیه در ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی، چالش‌ها و راهکارهای مواجهه با آنها، آثار و برکات قرآن در زندگی فردی و اجتماعی و مسئولیت‌های همه مسلمانان در این زمینه مورد تبیین و تأکید قرار گرفت.

همایش و مسابقه قرآنی بین طلاب و دانش آموختگان مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) شهرستان بندرماهشهر با مولودی خوانی و شعرخوانی به مناسبت اعیاد شعبانیه به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha