دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قرارگاه سایبری برهان

حوزه/ قرارگاه سایبری برهان حوزه علمیه استان یزد با دریافت ابلاغ مأموریت از ستاد فرماندهی این قرارگاه، فعالیت های سایبری خود را منحصر در حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد صبح امروز دوشنبه ٣٠ بهمن ماه ١۴٠٢، ستاد فرماندهی قرارگاه سایبری برهان حوزه علمیه استان یزد با ابلاغ خود در مأموریتی فعالیت های سایبری این قرارگاه را منحصر در موضوع حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه کرد.

در ابلاغیه مأموریت این قرارگاه آمده است:

بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

( ادعُ إِلیٰ سَبیلِ رَبِّکَ بِالحِکمَةِ وَالمَوعِظَةِ الحَسَنَةِ ۖ وَجادِلهُم بِالَّتی هِیَ أَحسَنُ ۚ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعلَمُ بِمَن ضَلَّ عَن سَبیلِهِ ۖ وَهُوَ أَعلَمُ بِالمُهتَدینَ - نحل آیه ۱۲۵)
با صلوات بر محمد (ص) و خاندان پاکش (ع)، نظر به سخنان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و اهمیت وافر شرکت ملت شریف ایران در انتخابات ١١ اسفندماه ١۴٠٢ و تبلیغات و تلاش‌های سوء دشمنان اسلام و ایران اسلامی در عرصه های مختلف علی الخصوص فضای سایبری، مأموریت های ذیل به کلیه فرماندهان، معاونان و افسران قرارگاه سایبری برهان حوزه علمیه استان یزد تا تاریخ ١١ اسفند ١۴٠٢ ابلاغ میگردد.
الف) افسران رسته رصد نسبت به شناسایی و دریافت محتوای صوتی و تصویری با موضوع تحقق حضور حداکثری در انتخابات از کلیه پایگاه های تولید محتوا در ایران و خارج از ایران، اقدام نموده و پس از غربال محتوای دریافتی از طریق مسئول رسته رصد برای افسران رسته نشر ارسال نمایند.
ب) افسران رسته نشر محتوای دریافت شده را هر روزه ساعت ١٩ تا تاریخ ۵ اسفند و از تاریخ ۶ تا ١١ اسفند، هر روزه ساعت ١٠ و ١٩ در پلتفرم های ایرانی و خارجی نسبت به نشر محتوا در غالب پست، استوری و ریلز اقدام نمایند.
ج) معاون اجرایی، مسئول رسته های نشر، رصد و تولید محتوا در این ایام نسبت به حسن انجام مأموریت افسران نظارت داشته و در صورت درخواست ستاد قرارگاه، آمار و گزارشات این مأموریت را ارائه نمایند.
د) خصوصیات محتوای مورد پذیرش: ١. در راستای تشویق و ترغیب به شرکت در انتخابات و بیان اهمیت این فریضه باشد ٢. عاری از هرگونه حمایت یا جهت دهی به سمت کاندیدهای خاص باشد ٣. شئونات اسلامی، اخلاقی و قانونی رعایت شود ۴. مصدر و مستند اطلاعات آماری محتوا در بطن محتوا قید و معتبر و عاری از هرگونه تحریف، حرف سست و بی اساس باشد.
و من الله توفیق
محمد شمس
فرمانده قرارگاه سایبری برهان حوزه علمیه استان یزد
٣٠ بهمن ١۴٠٢

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha