دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
«قهرمانان کوچک»

حوزه/ کتاب «قهرمانان کوچک» به‌قلم سیده زهرا طباطبایی و تصویرگری امین دریانورد توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه, کتاب «قهرمانان کوچک» به‌قلم سیده زهرا طباطبایی و تصویرگری امین دریانورد به‌تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شده است.

قصه «قهرمانان کوچک» درباره کودکانی است که امنیت و آرامش مدتهاست از آنها سلب شده و با وجود ظلم و بی عدالتی‌هایی که در حق آن‌ها روا می‌دارند، هنوز کور سوی امیدی در دل این کودکان چشمک می‌زند. موضوعش را هم می‌توان در کلیدواژه‌هایی چون استقامت، استواری، ایستادگی، پایداری کودکان و نوجوانان فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی خلاصه کرد.

شخصیت اصلی داستان این‌کتاب یک‌کودک فلسطینی است و تغییر ناگهانیِ احساس ترس و یأس این کودک به شجاعت، مقاومت و ایستادگی در انتهای داستان پیش چشم مخاطب قرار می‌گیرد. همکاری، همراهی و مقابله دو برادر در مقابل دشمن نیز از دیگر اتفاقات قصه «قهرمانان کوچک» است.

نویسنده این‌کتاب معتقد است پایداری و سختکوشی و دفاع کودکان فلسطینی از خود، خانواده وطن وآرمان‌هایشان ستودنی است. حتی اگر مؤثر واقع نشود اما هرچه هست بهتر از نجنگیدن و تن به ذلت دادن است. کتاب قهرمانان کوچک بی‌شک از آن دسته کتاب‌هایی ست که به زودی جای خود را در دل مخاطب پیدا خواهد کرد.

این‌کتاب با ۲۴ صفحه مصور رنگی و قیمت ۴۰ هزار تومان منتشر شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha