یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جمکران

حوزه/ برنامه‌ها و مراسمات قرآنی مسجد مقدس جمکران به مناسبت نیمه شعبان با مشارکت آستان‌های مقدس و حضور چهره‌های مطرح قرآنی، همراه با پخش زنده از شبکه قرآن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محافل قرآنی در مسجد مقدس جمکران به مناسبت نیمه شعبان‌المعظم، از روز پنج شنبه سوم اسفندماه تا روز یکشنبه ۶ اسفندماه مصادف با نیمه شعبان، هر شب بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء برقرار خواهد بود.

این محافل به‌ صورت مشترک با بعضی از اعتاب و آستان‌های مقدس برگزار و روز پنج‌شنبه اولین محفل قرآنی با حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار می‌شود.

این محافل در مسجد امام علی(ع)، برگزار و به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

روز شنبه و یکشنبه محافل روز ۱۴ شعبان و روز نیمه شعبان به صورت زنده و مستقیم، علاوه‌ بر سیما از طریق رادیو قرآن نیز پخش خواهد شد.

همچنین در برنامه‌های اذان گاهی نیمه شعبان، از اساتید و قاریان ممتاز میهن اسلامی، حمید رضا احمدی‌وفا، حمید شاکرنژاد، حسین یزدان پناه، مهدی فروغی، مهدی غلام نژاد، کاشفی، خاکپور، سید محمد حسینی‌پور و سایر عزیزان از اعتاب مقدسه، معتز آقایی، محمدحسن موحدی و مجتبی محمد بیگی دعوت به‌ عمل آمده است، کارشناسی و شرح آیات نیز، توسط اساتید سید محسن میرباقری، حجت‌الاسلام خورشیدی و دیگر شخصیت‌های قرآنی صورت می‌گیرد و گروه تواشیح زهراییون از اهواز، معراج و انوار الهدی از قم و گروه سرود نوجوان انصار الحجه از قم نیز، اجرا خواهند داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha