پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
رضا معممی مقدم،  مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان اوقاف و امور خیریه

حوزه/مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در آستانه میلاد با سعادت امام دوازدهم، موکب های قرار دوازدهم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و محل اجتماعات مردمی برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، رضا معممی مقدم، مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه مسابقات بین المللی قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگاران از برپایی موکب های قرار دوازدهم به مناسبت نیمه شعبان خبر داد و گفت: خداوند منان را شاکریم که به مجموعه سازمان اوقاف و امور خیریه توفیق داد تا طرحی به نام و یاد امام دوازدهم علیه السلام را اجرا کند و اکنون در آستانه نیمه شعبان، ولادت باسعادت آخرین وصی خدا، حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه و همچنین دوازدهمین اجرای این طرح در سال جاری، به شکرانه این توفیق بزرگ، سربازان امام زمان (عج)، عهدی تازه می بندند.

وی اظهار کرد: نیمه شعبان، مناسب‌ترین فرصت تبلیغ و ترویج گفتمان قراردوازدهم است. از این رو با توجه به حضور چشمگیر مردم در شب و روز نیمه شعبان در بقاع متبرکه و همچنین مراکز شهرها، تمهیدات لازم در خصوص برپایی موکبی به نام موکب قراردوازدهم در بقاع متبرکه شاخص شهرستان ها و یادر محل اجتماعات مردمی تدارک دیده شده است.

مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: زمان برپایی این موکب ها از شب جمعه ۳ اسفندماه لغایت شب دوشنبه ۷ اسفندماه است.

وی تصریح کرد: رویکرد این مواکب، فرهنگی و در راستای ترویج گفتمان و طرح قراردوازدهم است و دعوتنامه پیوستن به جمع مهدی یاوران، توسط مبلغین توانمند و خوش بیان جهت آشنایی و جذب عمومی و دیگر برنامه های فرهنگی در دستور کار این مواکب قرار دارد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha