یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رکنی

حوزه/ رئیس اداره نشریات معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات گفت: در حوزه نشر باید به تنوع مخاطبانی و ویژگی ها و اقتضائات و خاستگاه های آنان توجه روزافزونی داشته باشیم.

رکنی رئیس اداره نشریات معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به نشریات حوزه کودک و نوجوان، اظهار داشت: نشریات سلام بچه ها، پوپک و سنجاقک از برجسته ترین نشریات حوزه کودک و نوجوان است که به همت دفتر تبلیغات تدوین می شود.

وی افزود: در حوزه نشر باید به تنوع مخاطبانی و ویژگی ها و اقتضائات و خاستگاه های آنان توجه روزافزونی داشته باشیم.

رئیس اداره نشریات معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات با بیان این که در رسانه های حوزوی تلاش نموده ایم تا به نیازهای عموم جامعه توجه روزافزونی داشته باشیم، یادآور شد: بازشناسی تدوین محتوا ناظر به نیازهای مخاطبانی، جزء مسائل مبتلابه و از جمله مباحثی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به این که در حوزه کودک هنوز نشریات کاغذی کاربرد دارند و خردسالان ارتباط وثیق به این نوع از نشریات می توانند داشته باشند، گفت: در سنین زیر ۶ سال که به سنین پایه تربیتی معارف است، نشریات کاغذی همچنان از تاثیرات عمیق و پایداری برخوردار است.

رکنی با بیان این که در انتقال محتوا باید به ذائقه مخاطب توجه روزافزونی داشته باشیم، اظهار داشت: فقدان ذائقه سازی از جمله ضعف هایی است که وجود دارد؛ لذا برای جبران آن باید محتواها را هنرمندانه و مبتنی بر ذائقه مخاطب تدوین و طراحی کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha