یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر اجرایی نمایشگاه رسانه‌های ایران

حوزه/ مدیر اجرایی نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: اختتامیه نمایشگاه رسانه‌های ایران، عصر امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احسان حامدمقدم، مدیر اجرایی نمایشگاه رسانه‌های ایران صبح چهارشنبه، دوم اسفند در برنامۀ «سلام خبرنگار» در شبکۀ خبر سیما، جزئیات مراسم اختتامیۀ نمایشگاه را اعلام کرد و گفت: نمایشگاه پس از چهار روز، عصر امروز ساعت ۱۸ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبستان مصلی امام خمینی برگزار و از رسانه‌های فعال و شرکت‌کننده در هشت گروه بر اساس رای، بازدیدکنندگان تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: اسقبال بازدیدکنندگان بالا بود و بسیاری از بخش‌ها و برنامه‌های نمایشگاه پُربار بود و شاهد برگزاری مداوم برنامه‌ها و تنوع آن‌ها بودیم که از مخاطبان متنوعی نیز میزبانی کرده‌ است. البته حضور مسئولان نیز تا این لحظه خوب بوده و امسال بخش‌های متنوعی را به نمایشگاه اضافه کردیم.

مدیراجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران افزود: سه کافه رسانه در نظر گرفتیم که محل اشتراکی برای حضور انسان-رسانه‌ها و تبادل نظر آن‌ها با مخاطبان باشد و با حضور علاقه‌مندان برنامه‌های خوبی در این بخش از نمایشگاه اجرا شد.

حامدمقدم همچنین از تأثیرپذیری نمایشگاه رسانه‌ها مطابق تغییر و تحولات جهانی رسانه‌ها و فضای مجازی گفت و خاطرنشان کرد: همین که در گام اول، نام نمایشگاه را به رسانه‌های ایران تغییر دادیم نشانگر این بود که تأثیر از تحولات جهانی را دریافت کردیم و در مرحلۀ بعدی همۀ موضوعات روز که می‌توانست بر فضای رسانه کشور تأثیرگذار باشد را در نمایشگاه لحاظ کردیم.

او با اشاره به وجود بخش ویژۀ دانش‌بنیان‌ها، شرکت‌ها و صنایع خلاق حوزه رسانه گفت: دستاوردهایی که این شرکت‌ها دارند نیاز بود تا در نمایشگاه رسانه‌های ایران فضایی برای آن‌ها وجود داشته باشد تا بتوانند با رسانه‌ها ارتباط برقرار کنند و البته استقبال خوبی هم از این بخش صورت گرفت.

مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران یادآور شد: در همین بخش از نمایشگاه که به‌عنوان رسانه‌های نوین تعریف کردیم به هوش مصنوعی و آیندۀ رسانه‌ها در دنیا پرداختیم. هم‌چنین ورود هوش مصنوعی به رسانه‌های ایران را ارزیابی کردیم و چالش خبرنویسی با هوش مصنوعی را به اجرا گذاشتیم.

حامدمقدم گفت: هشتاد نشست تخصصی و عمومی در این دوره از نمایشگاه برگزار کردیم که هشت نشست آن به آیندۀ رسانه‌های ایران با توجه به ورود تکنولوژی و فناوری‌های جدید بود.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، که از یک‌شنبه، ٢٩ بهمن آغاز شده، تا روز پنجشنبه، سوم اسفند تمدید شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha