یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عضو دفتر سیاسی دفتر جهاد اسلامی

حوزه/ عضو دفتر سیاسی دفتر جهاد اسلامی نسبت به مسئله نسل‌کشی در فلسطین هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «علی ابوشاهین»، عضو دفتر سیاسی دفتر جهاد اسلامی در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران ضمن تشکر از مسئولان و مردم ایران برای حمایت از مردم غزه، گفت: ملت فلسطین با نسل‌کشی روبه‌رو است و رژیم صهیونیستی سیاست پاک‌سازی نژادی را ادامه می‌دهد و مقاومت فلسطین از طریق مقاومت میدانی نیروها و رشادت آنان، پیروزی را محقق می‌کند.

این عضو دفتر سیاسی دفتر جهاد اسلامی در ادامۀ تراژدی در غزه را فراتر از تصور دانست و گفت: با وجود محاصرۀ غزه و مانع‌شدن از رسیدن آب و غذا به مردم، ملت فلسطین با صبر و ایستادگی و مقاومت خود فرصت را از دشمن خواهد ستاند و این اتحاد فلسطین است که پیروزی را محقق می‌کند.

عضو دفتر سیاسی دفتر جهاد اسلامی در ادامه با اشاره به تهدیدات دشمن درخصوص حمله به رفح که ۱.۵ میلیون نفر به آن رانده شده‌اند، وقوع این اتفاق را بدترین نسل‌کشی دانست و گفت کشورها باید از چنین کشتاری جلوگیری کنند.

این عضو دفتر سیاسی دفتر جهاد اسلامی در انتها دولت‌های اروپایی و امریکایی را مسئول ادامۀ جنگ جنگ دانست و گفت: جا دارد درود بفرستیم به ده‌ها میلیون انسان آزاده‌ای که در سراسر جهان به خیابان آمدند. از کشورهای عربی نیز می‌خواهیم به یاری فلسطین بشتابند.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، که از یک‌شنبه، ٢٩ بهمن آغاز شده، تا فردا (پنجشنبه، سوم اسفند) در مصلی امام خمینی(ره) برپا خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha