شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
زرندیه

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه گفت: باید در انتخاب فرد اصلح دقت نمود و تحقیقات دقیق انجام شود، سرنوشت کشور را باید به افراد متدین و کارشناس سپرد و به یاد داشته باشیم که شرکت در انتخابات باعث همبستگی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، کرسی آزاد اندیشی با موضوع نقش حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح در امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی، با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه در مدرسه علمیه خواهران کوثر زرندیه برگزار شد.

در ابتدا خانم خدادادی مدیر مدرسه علمیه کوثر زرندیه با اشاره به آیه ۱۲۰ سوره برائت که هر عمل و اقدامی که دشمن از آن ناخشنود شود در پیشگاه پروردگار یک عمل صالح است، اظهار داشت: دشمنان دین اسلام و ایران از حضور مردم در انتخابات ناخشنودند، بنابراین شرکت در انتخابات یک عمل صالح است.

وی در ادامه به تشریح چند ویژگی کاندیداهای اصلح پرداخت و گفت: کاندیدای اصلح، ساده زیست است، درد مردم را می‌داند و با درد مردم احساس درد کند می‌کند.

حجت‌الاسلام منصوری با مقایسه ایران قبل از انقلاب اسلامی و بعد از آن، به بیان پیشرفت‌های کشور پرداخت و اظهار کرد: رأی ندادن منجر به انتخاب فردی نالایق می‌شود که نه تنها اقتصاد کشور را بهتر نمی‌کند، بلکه خراب‌تر خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه ترمیم اقتصادی که تخریب شده نیاز به زمان دارد، یادآور شد: رأی ندادن باعث تضعیف نظام و در نتیجه تضعیف امنیت و اقتصاد کشور خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه خاطرنشان کرد: باید در انتخاب فرد اصلح دقت نمود و تحقیقات دقیق انجام شود، سرنوشت کشور را باید به افراد متدین و کارشناس سپرد و به یاد داشته باشیم که شرکت در انتخابات باعث همبستگی خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha