شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پناهیان

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین پناهیان با اشاره به اینکه نیمه شعبان فرصتی برای آشنایی و افزایش معرفت خود نسبت به امام عصر(عج) است، اظهار کرد: شکوه حماسه نیمه شعبان باید به ملل مختلف معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان سحرگاه ششم اسفندماه در ویژه برنامه شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران، اظهارکرد: زمانی که حضرت مهدی (عج) ظهور کنند بدون مردم حکومت نخواهند کرد و حضور مردم تنها با مسئولیت پذیری محقق می‌شود.

وی در خصوص یاری و کمک مردم در راه امام زمان(عج) گفت: ما باید ثابت کنیم با مسئولیت پذیری پای حکومت امام زمان(عج) هستیم و به یاری و کمک حضرت مهدی(عج) می‌رویم؛ جوانان عراق، سوریه، لبنان و غزه نمونه‌هایی از احساس مسئولیت هستند.

پناهیان افزود: امروز ما باید برای این نظام و مملکت احساس مسئولیت کنیم و به فکر افزایش قدرت کشورمان باشیم؛ باید با شرکت در انتخابات آینده کشورمان را رقم بزنیم و مسئولیت پذیری خود را ثابت کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه، انتخابات را فرصتی برای قدرتنمایی سیاسی دانست و گفت: ما نباید این فرصت را از دست دهیم بلکه باید با اتحاد و همبستگی ناتوانی و شکست دشمن را باری دیگر اثبات کنیم.

وی‌ با اشاره به اینکه نیمه شعبان فرصتی برای آشنایی و افزایش معرفت خود نسبت به امام عصر(عج) است، اظهار کرد: شکوه حماسه نیمه شعبان باید به ملل مختلف معرفی شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha