دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ابراز داشت: خوشحالی دشمن به این است که ما صندوق های رای را رها کنیم تا او استفاده خودش را کند، در حالیکه اوضاع کشور آنچنانی که دشمن با تبلیغات مسموم القا می کند نیست و مردم این را می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به مساله مهم انتخابات اظهار داشت: رهبر انقلاب چندین ماه راجع به انتخابات تاکید کردند و دشمنان هم تمام نگاهشان به همین انتخابات است.

امام جمعه چغادک افزود: مردم با وجود همه گلایه هایی که دارند اما دشمن تمام همت خود را گذاشته که این گلایه ها به صورت اعتراضی تبلور پیدا کند و مردم سر صندوق رای حاضر نشوند.

وی ابراز داشت: خوشحالی دشمن به این است که ما صندوق های رای را رها کنیم تا او استفاده خودش را کند، در حالیکه اوضاع کشور آنچنانی که دشمن با تبلیغات مسموم القا می کند نیست و مردم این را می دانند. اگر به جوامع دیگر نیز همچون فرانسه نگاه کنیم که با سرکوب کارگران همراه شد و همچنین در آمریکا قبل از اینکه رئیس جمهور سرکار بیاد تظاهرات عظیمی به راه افتاد که مردم را دستگیر و سرکوب کردند نگاهی کنیم می بینیم کشورهایی که خود را صاحب قدرت می دانند آیا توانسته اند کشور خودشان مدیریت کنند؟ از جهتی آیا دستاوردهای مادی کشور ما کم بوده است؟

حجت الاسلام والمسلمین خدری خاطرنشان کرد: درست است که مشکلات و گلایه هایی نسبت به عملکرد مسئولان وجود دارد اما به این شکل نیست که دشمن القا می کند. دشمن سال های سال کار می کند تا مردم را از صحنه انتخابات دور کند و سپس امنیت آن کشور را نشانه بگیرد. دشمن تصمیم گیری می کند اگر مشارکت پایین باشد، مشروعیت نظام را زیر سوال ببرد تا هجمه ایجاد کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: قدرت نظامی ایران در منطقه بسیار بالا است، اما مشروعیت حکومت با انتخابات است. جمهوریت متکی به رای مردم است و مردم باید باشند تا اسلامیت و جمهوریت حاکم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین خدری با بیان اینکه اصل شرکت در انتخابات مهم است گفت: همه وظیفه داریم که در قبال دین اسلام و خون شهدا در انتخابات شرکت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha