دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1140763
۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
تصاویر/ اعزام طلاب بوشهر به اردوی راهیان نور

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر از اعزام طلاب استان به اردوی راهیان نور خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی زارع، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از اعزام طلاب استان به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: امسال اردوی راهیان نور طلاب استان به‌صورت سه روزه برگزار شد و طلاب به مناطق عملیاتی در جنوب کشور اعزام شدند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر افزود: هدف از برگزاری اردوی راهیان نور، تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهدا و انقلاب و بهره‌مندی معنوی و معرفتی طلاب از این اردوها است.

وی بیان داشت: در این اردو طلاب از یادمان‌های طلائیه، هویزه، دهلاویه، چذابه، میش داغ، فکه و کانال کمیل، نهر خین بازدید به عمل آمد.

حجت الاسلام زارع با اشاره به برنامه های اجرا شده در این اردو گفت: در این اردو برنامه‌های معنوی و معرفتی تدارک دیده شده و همچنین از راویان مجرب برای تبیین جبهه و جنگ استفاده شده است. یکی از برنامه‌های ویژه در اردوی راهیان نور برگزاری رزم شب در میش داغ با هدف آشنا کردن طلاب با فضای جبهه و جنگ و رشادت‌های شهدا است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به استقبال خوب طلاب از این اردو اظهار داشت: امسال علاوه بر برگزاری اردوی راهیان نور برای طلاب استان تعدادی از خانواده‌های طلاب با ماشین های شخصی حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha