یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسن عز الدین عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت

حوزه/ حسن عز الدین، تأکید کرد: امروز ما در حال جنگ واقعی و حقیقی با دشمن اسرائیل هستیم، اما بر سر یک جغرافیای خاص، که تا این لحظه هنوز تا حدودی کنترل شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسن عز الدین، عضو فراکسیون «وفاداری به مقاومت» و نماینده مجلس لبنان در مراسم بزرگداشت شهید در راه قدس "مصطفی خضر قصیر" که توسط حزب الله در حسینیه شهر دیر قانون النهر با حضور عبدالله قصیر معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان و تعدادی از علما، فعالان، شخصیت ها و خانواده ها برگزار شد، تأکید کرد: امروز ما در حال جنگ واقعی و حقیقی با دشمن اسرائیل هستیم، اما بر سر یک جغرافیای خاص، که تا این لحظه هنوز تا حدودی کنترل شده است. و از این رو به تلاش خود در رویارویی با این دشمن ادامه می دهیم.

وی افزود: در چارچوب این رویارویی که از الناقوره تا مزارع شبعا امتداد دارد، از هر آنچه که مناسب میدان باشد استفاده خواهیم کرد.

عزالدین تاکید کرد: ما می‌توانیم این دشمن را که تهدید به گسترش جغرافیای این جنگ می‌کند، بازداریم و او می‌داند و کاملاً آگاه است که هر حادثه ناگواری از سوی او به قیمت شکستی تمام می‌شود که تا به حال ندیده است و این رژیم خود را در معرض یک شکست استراتژیک قرار خواهد داد که آن را به نابودی خود نزدیکتر خواهد کرد.

عضو فراکسیون مقاومت ادامه داد: بنابراین دشمن باید بداند که مقاومت با تمام توان و امکانات خود برای ساعت صفر آماده است و ما در دفاع از میهن، مردم، حاکمیت و استقلال خود، با قدرت و قاطعیت با دشمن مقابله خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن اسرائیلی امروز در گزینه‌ها و تنگنا های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و نظامی محدود شده است، همانطور که آمریکایی‌ها در عرصه داخلی و منطقه ای و بین‌المللی، در شرایط بحرانی سیاسی به سر می برند.

حسن عز الدین در پایان گفت: تا زمانی که مقاومت میدان را کنترل می کند، این بدان معناست که حق دارد شرایط خود را بر این دشمن تحمیل کند، به ویژه اینکه دشمن امروز در پایان مسیر و نبردی است که علیه این مقاومت آغاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha