یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بحرین

حوزه/ رژیم آل خلیفه همچنان خانواده های شهدا و زندانیان سیاسی را هدف قرار می دهد و دادگاه های آن احکام ناعادلانه ای صادر می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، رژیم آل خلیفه همچنان خانواده های شهدا و زندانیان سیاسی را هدف قرار می دهد و دادگاه های غیرقانونی آن به اتهامات واهی و نیرنگ آمیز، احکام ناعادلانه ای را علیه شهروندان صادر می کند.

منابع خبری از یورش گروهک های مزدوران رژیم به منزل "شهید سامی المشیمع" با هدف دستگیری برادر وی به نام "عبدالزهرا" از زندانیان سابق که به دلیل شکنجه از مشکلات روحی و روانی رنج می برد، خبر داد که مادر شهید مقابل آنها ایستاد و آنها را از این کار ممانعت کرد، به همین دلیل اقدام به ترساندن ساکنان خانه و عکاسی از آنها کردند.

پدر زندانی سیاسی حسین مهنا و علی مهنا، برای چهارمین سال بدون توضیح دلایل به کلانتری نبیه صالح احضار شد که بعداً مشخص شد که به اشتباه احضار شده است.

دستگاه قضایی رژیم غیرقانونی، "خلیل محمد" زندانی سیاسی اهل شهرک عالی را به دلایل سیاسی به یک سال حبس تعزیری محکوم کرد و همچنین دادستانی آل خلیفه، "میثم محمود احمد" را به مدت ۱۲ روز و "حیدر راضی" را به مدت یک هفته، بازداشت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha