دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
2.jpg

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح سیلی محکمی بر دشمنان و بدخواهان نظام خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام رسول خواسته مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل عصر امروز در دیدار با طلاب مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(علیه‌السلام) پارس‌آباد، به نقش تاثیرگذار بانوان تاکید کرده و بیان داشت: با توجه به اینکه بانوان نقش تعیین‌کننده و تاثیرگذاری در سرنوشت جامعه دارند بنابراین باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف فضای مجازی و برگزاری نشست‌ها، در انتخاب فرد اصلح بصیرت‌افزایی کنند.
وی افزود: عزت‌مندی، امنیت، اتحاد و همبستگی، اقتدار و استقلال ملی از آثار و عوامل حضور حداکثری در عرصه‌های انتخاباتی است.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل معیار انتخاب اصلح را انقلابی‌بودن دانست و افزود: عملکرد انقلابی، از یک شخصیت انقلابی بر می‌آید و در کارنامه عمل شخص انقلابی نیز به‌وضوح دیده می‌شود، بنابراین بایستی با بصیرت کافی و براساس شاخص‌های انتخاب فرد اصلح، به یک فرد انقلابی رای بدهیم چراکه یک شخصیت انقلابی دارای ویژگی مهمی از جمله تقوا، شجاعت، بصیرت و صراحت است.
حجت‌الاسلام خواسته به اهمیت مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: مجلس خبرگان رهبری از ارکان مهم و تاثیرگذار در جایگاه سیاسی کشور است و باید فرد انقلابی، باتقوا و دارای قدرت تشخیص انتخاب شوند.

حضور حداکثری در انتخابات سیلی محکمی بر دشمنان است

حضور حداکثری در انتخابات سیلی محکمی بر دشمنان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha