شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مولوی عبداللهی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت:نقش‌آفرینی و حضور مردم در پای صندوق های رای، ضامن اقتدار و عظمت ایران و ایرانی است و ثابت خواهد کرد که ملت ایران در همه حال پشتیبان نظام و آرمان‌های والا و مقدس آن هستند.

مولوی سید احمد عبداللهی امام جمعه اهل سنت اسدیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری"حوزه"در بیرجند ضمن اشاره به موضوع"انتخابات"،اظهار کرد:بر کسی پوشیده نیست که نقش‌آفرینی و حضور مردم در پای صندوق های رای، ضامن اقتدار و عظمت ایران و ایرانی است و ثابت خواهد کرد ملت ایران در همه حال پشتیبان نظام و آرمان‌های والا و مقدس آن هستند.

وی ادامه داد:انتخابات در واقع بهایی است که به افراد جامعه داده و از آنها برای اداره سرنوشت کشور نظرخواهی می‌شود.

امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه تصریح کرد: مردم باید با انتخاب شایسته خود افرادی که دارای فضیلت‌های اخلاقی همچون شهامت،شجاعت و در نهایت کارآمدی هستند را به مجلس بفرستند.

مولوی عبداللهی با اشاره به این نکته که به هر میزانی که مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، نشانه انسجام و اقتدار نظام است،خاطرنشان کرد:آنچه مسلم است آن است که هر اندازه که مردم نسبت به انتخابات احساس بی‌تفاوتی کنند، در حقیقت ضعفی برای قدرت نظام و ملت است.

وی با بیان این‌که منکر وجود برخی مشکلات اقتصادی در جامعه نیستیم،یادآور شد: این موضوع دلیلی بر شرکت نکردن در انتخابات نیست؛ اگر در انتخابات شرکت نکنیم وضع بهتر نمی‌شود لذا باید پرشورتر از گذشته در انتخابات شرکت کنیم تا افرادی را به مجلس بفرستیم که سیاست‌گذاری در راستای حل مشکلات بیشتر از گذشته داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه ادامه داد: همچنین در عرصه بین‌الملل حضور گسترده عموم مردم در انتخابات برای دفع توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام اسلامی نقش بی‌نظیری خواهد داشت.

مولوی عبداللهی در ادامه صحبت‌هایش خداپرست‌بودن و متقی بودن را برای نامزدهای انتخاباتی لازم و ضروری دانست و افزود:یک کاندیدای انتخاباتی بایستی علاوه بر این‌که با مردم صادق باشد،توان دفاع از مردم حوزه انتخابیه خویش را نیز داشته باشند.

وی با تاکید بر پرهیز از تخریب برخی کاندیداهای انتخاباتی توسط برخی دیگر،عنوان کرد:رقابت در انتخابات باید رقابت سازنده باشد و در شان یک مسلمان،تخریب رقیب خود نیست.

امام جمعه اهل سنت اسدیه ضمن اشاره به شمار زیاد کاندیداهای انتخاباتی در حوزه‌های انتخاباتی متفاوت خراسان‌جنوبی بیان کرد:همه ما می‌دانیم که در هر حوزه فقط یک نفر به عنوان منتخب مردم وارد مجلس می‌شود لذا بقیه کاندیداها بایستی بعد از راهیابی کاندیدای منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی،به وی تبریک گفته و در راستای حل مشکلات استان به همفکری با وی بپردازند.

مولوی عبداللهی با اشاره به این‌که از ابتدای انقلاب تاکنون مسلمانان درمیان اعم از شیعه و سنی در همه مراسم‌ها و از جمله انتخابات حضور چشمگیر و پررنگی داشته‌اند،اذعان داشت:بنده نیز همانند سایر علما،از تمام مردم کشور،استان خراسان‌جنوبی و مسلمانان ولایتمدار درمیان تقاضامندم که با حضور چشمگیر خویش در پای صندوق‌های رای،باری دیگر با آرمان‌های اسلام و انقلاب تجدید بیعت کنند.
انتهای پیام/۱۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha