یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سیل سیستان و بلوچستان

حوزه/ حسینیه اعظم زنجان آماده دریافت و ارسال کمک‌های مردمی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حسینیه اعظم زنجان آماده دریافت و ارسال کمک‌های مردمی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان است.

ابراهیم مدحت، مسئول گروه جهادی شهید خدامرادی در این رابطه اظهار داشت: گروه جهادی شهید ابوالفضل خدامرادی از فروردین سال ۱۳۹۹ بعد از همه گیری بیماری کرونا و لطمات شدید اجتماعی و اقتصادی آن به مشاغل و کسب و کارها و ناتوانی اقشار آسیب پذیر جامعه در تأمین نیازهای معیشتی و پیرو فرمان مقام معظم رهبری به اقشار مختلف مردم خصوصا نیروی مقاومت بسیج در خصوص حرکت جهادی کمک مومنانه و مواسات در بین مومنین، تشکیل شد.

مسئول گروه جهادی شهید خدامرادی خاطرنشان کرد: این گروه برپایه شفایت مالی عمل می‌کند و تلاش می‌کنیم با شناسایی نیازمندان واقعی، به‌کمک مردم زندگی ایشان را بهبود ببخشیم.

وی اظهار کرد: از چهار سال پیش که فعالیت این گروه جهادی شروع شد با تلاش هیئت امنا و خادمین افتخاری حسینیه و اعضای گروه جهادی، خدمات خوبی به جامعه هدف خود ارائه کرده‌ایم و با تهیه بانک اطلاعاتی، خانواده‌های کم توان منطقه و محله حسینیه اعظم را تحت پوشش گرفته‌ایم و اولویت ارائه خدمات خود را به افراد کم توان، بیمار، سالخورده و خانواده های بد یا بی سرپرست یا دارای تعداد فرزندان بالا قرار داده‌ایم.

مدحت یادآور شد: اخیرا ۱۷۰۰ دست لباس و پوشاک و کفش نو یا قابل استفاده از مردم جمع آوری و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دادیم و در تابستان امسال ۳۰۰۰ بسته گوشت گرم به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان، از قربانی‌های اهدا شده به حسینیه اعظم را در اختیار خانواده‌های تحت پوشش خیریه ها، کمیته و بهزیستی قرار دادیم.

وی تصریح کرد: فعالیت این گروه به جمع آوری، تامین و اهدای کمکهای نقدی و غیرنقدی خلاصه نمی‌شود و امسال موفق شدیم با هدف اشتغال زایی، مهارت آموزی و در راستای استقلال و خروج خانواده ها و افراد کم برخوردار از چرخه نیازمندی با استفاده از مربیان برای بیش از ۱۷۵ نفر کلاسهای آموزش خیاطی، گلیم بافی، صنایع دستی و مهارت رایانه برگزار کنیم.

مدحت گفت: اکنون نیز آمادگی داریم با توجه به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و گرفتاری هموطنانمان در این بخش کشور، کمکهای نقدی و غیر نقدی هم استانی های عزیز را جمع آوری کرده و با کمک سپاه و هلال احمر به دست سیل زدگان برسانیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha