یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بق

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: مرحوم آیت الله امامی کاشانی در ولایت، عشق به " حجت غائب" در گفتار و رفتارش موج می‌زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان در پیامی درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال عالم ربانی و فقیه انقلابی مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد امامی کاشانی را به محضر امام عصر ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیت شریف و همه علاقمندان ایشان خصوصا علماء گرانقدر و عموم ملت عظیم الشأن ایران به‌ویژه مردم منطقه کاشان تسلیت عرض می‌کنم.

در علم و عرفان ایشان همین بس که آیه شریفه "کونوا ربانین بما کنتم تعلمون الکتاب و بما کنتم تدرسون" ۷۹/ آل عمران را در خود متجلی ساخت و اختصاص شدید به باریتعالی داشت و در ولایت، عشق به "حجت غائب" در گفتار و رفتارش موج می‌زد.

در بصیرت، قبل از انقلاب از مروجان امام راحل عظیم الشان و بعد از انقلاب از حافظان و مدافعان ولایت فقیه و ارکان انقلاب اسلامی، در مجلسین خبرگان و شورای اسلامی، امامت جمعه، فقیه شورای نگهبان، عضومجمع تشخیص نظام و در بُعد اجتماعی و علمی، تألیف کتاب درباره مولا(عج)، تولیت مدرسه عالی شهید آیت الله مطهری و شعبات آن از جمله مشهد، سیستان و یزد و خدمات متعدد اجتماعی و حوزوی در کاشان در کارنامه ایشان وجود دارد.

امید است که خداوند کریم در این ماه شعبان ایشان را محفوف به رحمت و رضوان خود سازد و صبر و آرامش و سکینه خود را همراه پاداش صلوات به صابران به بیت شریفشان نازل فرماید.

سیدسعید حسینی
۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha