یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
افروغ

حوزه/ افروغ گفت: دولت سیزدهم توسعه فرهنگ و هنر را از رسالت اصلی خود جهت رشد و پیشرفت حوزه‌های مختلف می‌داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر شامگاه دوشنبه در آیین تقدیر از گروه‌های حاضر در سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر بوشهر، اظهار داشت: آنچه در جشنواره موسیقی فجر هدف‌گذاری شده بود به بهترین شکل ممکن تحقق یافت و آن نیز به واسطه حضور هنرمندان شاخص و برجسته این حوزه بود.

وی بیان کرد: این رویداد با حضور بیش از ۲۰۰ نفر هنرمند همراه بود که در فضایی صمیمی و کاملا هنری برگزار شد و این خود نشان از ارزشی فوق‌العاده دارد.

افروغ ابراز کرد: بوشهر غنای فرهنگی دارد که ساز و آواز موسیقی علاوه بر بدو تولد تا زمان مرگ، در بطن زندگی مردمان این منطقه وجود داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: آنچه در دولت سیزدهم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل استان و مجموعه‌های فرهنگی و هنری تابعه دارای اولویت و اهمیت است، توسعه و پیشرفت حوزه فرهنگ و هنر می‌باشد و امیدواریم این مهم روز به روز بیشتر و تعالی باشد.

افروغ ادامه داد: با توجه به حضور پررنگ هنرمندان و استقبال خوب از جشنواره‌های فجر "هنرهای تجسمی، فیلم و موسیقی" قطعا به دنبال گسترش حوزه فرهنگ و هنر هستیم و این را نیاز جامعه جهت ایجاد نشاط اجتماعی می‌دانیم.

وی اضافه کرد: همراهی و همکاری هنرمندان و جامعه، افق گسترش را تعالی‌تر به سوی گام‌های پیشرفت رهنمود می‌سازد.

افروغ عنوان کرد: موانع و سختی‌هایی در فعالیت هر حوزه وجود دارد که البته این را با جدیت جهت رفع آن دنبال می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن تقدیر از گروه‌های حاضر در جشنواره موسیقی فجر، خاطرنشان کرد: موسیقی استان همواره در جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلف حضور داشته و یک رویداد و اتفاق خوب رقم زده‌اید که جای تحسین دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha