دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام محمد صالح مازنی

حوزه/ هشتمین جشنواره نشریات واحدهای آموزشی و اولین جشنواره کانون‌های علمی با حضور قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استانها برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد صالح مازنی، مدیر ترویج پژوهش معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه گفت: مراسم اختتامیه «هشتمین جشنواره مجلات واحدهای آموزشی» و «اولین جشنواره کانون‌های علمی» در روز سه شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن جلسات آیت‌الله حائری با حضور حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ فال قائم‌مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان‌ها برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مازنی تصریح کرد: در این جلسه از برگزیدگان واحدهای آموزشی مدیریت حوزه علمیه قم تجلیل می‌شود. همچنین از برگزیدگان سایر استان‌ها نیز که در مرکز استان به صورت مجازی پی‌گیر جلسه هستند، تجلیل به‌ عمل می‌آید.

وی افزود: این دوره در حالی برگزار می شود که رقم نشریات نسبت به دوره گذشته به ۱۸۰ مجله افزایش پیدا کرده است.

مدیر ترویج پژوهش معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه، با بیان این که در این دوره ۱۵۶ نشریه به مرحله ارزیابی تفصیلی راه یافتند، افزود: مجموع برگزیده‌های این دوره ۳۲ نشریه است. در هیچ یک از سطوح، برگزیده رتبه یک نداشتیم! برگزیده رتبه دو، ۱۰ نشریه، برگزیده رتبه سه ۲۲ نشریه و در سطح یک مجموعاً ۱۱ نشریه برگزیده شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین مازنی، همچنین از تجلیل از برترین‌های اولین جشنواره کانون‌های علمی خبر داد و گفت: در اولین جشنواره کانون‌های علمی نیز از کانون‌های برتر تجلیل می‌شود. از میان برگزیدگان کانون‌های علمی، حوزه علمیه قم با ۸ کانون بیشترین برگزیده را داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha