سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بشاگرد

حوزه/ با حضور امام جمعه شهرستان، مدیر سابق و مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ، طلاب، روحانیون و مبلغین بشاگرد اولین اجلاسیه فارغ‌التحصیلان مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) و همایش طلایه داران تبلیغ در مصلی شهر سردشت برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نخستین اجلاسیه فارغ التحصیلان مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) همزمان با همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان بشاگرد با حضور حجت‌الاسلام حسین غلامی امام جمعه شهرستان و حجت الاسلام سیدمهدی لواسانی مدیر سابق این مدرس مبارکه و حضرت حجت الاسلام بکتاشیان(مهدوی) مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج)، طلاب، روحانیون، مبلغین و اساتید در مصلی شهر سردشت برگزار شد.

در ابتدای این اجلاسیه کاشت نهال توسط طلاب و اساتید به مناسبت روز درختکاری انجام شد.

اولین اجلاسیه فارغ التحصیلان مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) و همایش طلایه داران تبلیغ در بشاگرد

اولین اجلاسیه فارغ التحصیلان مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) و همایش طلایه داران تبلیغ در بشاگرد

کاهش مشکلات اجتماعی از برکات تبلیغ است

حجت‌الاسلام حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد و از فارغ التحصیلان این مدرسه علمیه در این اجلاسیه ضمن خیر مقدم به حضور طلاب و روحانیون، گفت: این اجلاسیه سبب خیر فراوان در امر تبلیغ در شهرستان باشد.

وی افزود: تبلیغ برکات فراوانی برای منطقه به همراه داشته که در تمامی زمینه از برخی مشکلات اجتماعی کاسته است.

امام جمعه بشاگرد گفت: با انسجام و یکپارچگی طلاب در منطقه بشاگرد شاهد خدمت رسانی بیشتر خواهیم بود.

در حاشیه این مراسم طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) به همخوانی شعر در مورد حجه بن الحسن(عج) پرداختند، شعری که از اولین روز طلبگی تا به امروز زمزمه می کنند و اشک می ریزند و با آن خاطره ها دارند و می شود گفت با آن زندگی کرده اند.

اولین اجلاسیه فارغ التحصیلان مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) و همایش طلایه داران تبلیغ در بشاگرد

تبلیغ باید برای رضای خدا و اهل بیت (ع) باشد

حجت‌الاسلام بکتاشیان(مهدوی) در این اجلاسیه نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: در روایتی از امام رضا علیه السلام آمده است که انسان وارسته و خوب کسی است که تمامی مردم نسبت به خیرش امیدوار باشند و از شر آن در امان باشد.

وی افزود: طلاب باید در زندگی خود چنان عمل کنند که تمام موجودات به خیرشان امیدوار و از شرشان در امان باشند.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) بشاگرد عنوان کرد: امامان معصوم علیهم السلام حتی دشمنان آنان نیز از خیر آنها استفاده و بهره می برند.

حجت‌الاسلام بکتاشیان(مهدوی) ادامه داد: باید انسان به گونه ای در زندگی عمل کند رضایت خدا و امام زمان(عج) را کسب کند، هدف اصلی یک موفق طلبه موفق در زندگی رضایت حضرت حجه(عج) است.

اولین اجلاسیه فارغ التحصیلان مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) و همایش طلایه داران تبلیغ در بشاگرد

خانه طلاب در بشاگرد تقویت شود

در ادامه حجت‌الاسلام سید محسن مومنی در همایش تبلیغ طلایه داران به ضرورت خانه طلاب پرداخت و گفت : باید بواسطه خانه طلاب تمامی حرکات جمعی طلاب حول یک محور قرار گیرد.

وی افزود: هر سه ماه جلسات طلاب انجام شود، تا از ظرفیت طلاب در تمامی عرصه ها استفاده شود.

حجت‌الاسلام مومنی خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون در کاهش آسیب های اجتماعی و مشکلات نقش مهمی را بر عهده دارند.

در پایان ضمن مطرح نمودن ایده ها، نظرات و خاطرات دوران طلبگی برخی از طلاب فارغ التحصیل این مدرسه علمیه، حجت الاسلام والمسلمین محمد ابراهیمی از کاندیدای مجلس خبرگان و فارغ التحصیلان این مدرسه علمیه مطالبی در باب امر به معروف و نهی از منکر و فضیلت ماه شعبان المعظم در کلام مولا امام رضا(ع) پرداخت.

۳۱۳/۶۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha